Boomhutje pakken


This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom



Comments only available on published blogs

12th August 2011
Fre op hangbrug (50 m!)

weer een bijzonder verslag, enig om te lezen
lieve dames het is heerlijk om vanuit een herfstig Nederland waar storm en regen en mistroostigheid de boventoon voert jullie verslag in de ochtend lezen.
12th August 2011
Creatief met foto's

Trots
Ben trots op jullie :p
12th August 2011
...

who
en dat zonder photoshop!
12th August 2011

en dat is drie,stomme titels waarom een titel?
Lekker lekker lekker!, Klinkt echt als ultiem ontspannen. Dragon Fruit, ja van voedsel heb ik al iets meer verstand :p, is inderdaad een knal roze vrucht van binnen wit of roze met kleine zwarte pitjes. Van buiten heeft ie een soort "schubben", te koop bij de ah xl O:) (en volgens mij is dit het zelfde als een "cactusvrucht" (??) ) Veel plezier!! Kus
12th August 2011

bla 3
Yo dudes, Mooie zonsondergang! Kakkerlakken kunnen ook vliegen, en spinnen (zonder web) lopen 's nachts een stuk meer dan 20 cm :) Dragon fruit ziet er raar uit en heeft niet zo'n sterke smaak. Buitenkant = roze & groen, binnenkant is ofwel wit met zwarte pitjes, ofwel (en die hebben jullie, lijkt me) paars met zwarte pitjes. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Dragon_fruit en gallerij onderaan voor de paarse soort. Die vogel komt denk ik in ook in Europa voor, ben naam even kwijt. Maandag ga ik met Alje, Aafke?, Björn, Ferdy?, Kirsten? en Stéphanie borrelen in Utrecht :)
12th August 2011

Wauw wat gaaf in de jungle!! Vind t echt dapper van jullie dat jullie die beestjes kunnen negeren...(ik zou t niet kunnen :S) Sorry trouwens dat ik niet op de eerste blog had gereageerd, maar lukte echt niet op mn telefoon dus nu maar ff achter mn supertrage computer... Dat beest in die boom ziet er wel harig uit...misschien een bever ofzoiets?? (is alleen niet echt een jungle dier...) of is het een opgefrommeld aapje? I dunno.... In ieder geval: geniet er van! En blijf wel voorzichtig! En blijf bloggen ;) Xxxx marthe
12th August 2011

Je kleren niet terugkrijgen bij de wasserette: herkenbaar ;-)
14th August 2011
...

dot dot dot
Incredible!

Tot: 0.055s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 43; dbt: 0.0367s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb