Dag 20: Bosque Eterno de los Niños

Published: December 15th 2012

Dag iedereen,

Vandaag voelt aan als onze laatste reisdag. Gelukkig was het vandaag dan ook nog een mooie warme dag zodat we er extra van konden genieten.

In de morgend zijn we even terug gegaan naar de frog pond omdat je met 1 ticket de kikkers overdag en 'snachts mag komen bekijken. Het is toch best om ze 'snachts te zien.

In de namiddag hebben we eerst wat van de zon genoten. Achteraf hadden we dit beter niet gedaan want hierdoor waren we blijkbaar te laat om de waterval van San Luis te bekijken aangezien het te donker zou zijn op onze terugweg. Een beetje jammer dus.

In de plaats daarvan zijn we dan naar het Bosque Eterno de los Niños gegaan. Dit is het grootste private reservaat van tropisch woud in Costa Rica. Wij gingen naar Bajo Del Tigre. Daar zagen we nog volgende dieren: Emerald Toucanet, Turquoise-browed Motmot (bekende vogel in Costa Rica + deze vogel heeft een zeer speciale staart) en een Agouti. We waren blij dat we deze dieren toch nog gezien hebben.

Als afsluiter werden we op onze terugweg verrast door een open plek waar je goed zicht had op de ondergaande zon.

Nu zijn we alle drie moe en klaar om terug naar huis te komen. Onze reis was echt de moeite waard. Costa Rica is een fantastisch land met zeer lieve inwoners. Hier komen we zeker nog terug naartoe want we hebben nog niet alles gezien 😊

Wij wensen iedereen al een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar. (Feliz Navidad!)

Tot maandag!

Vele groetjes,

Nore, Dominique en Serina

Tot: 0.083s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0508s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb