Page 2 of vgyula Travel Blog Posts

Bandon
Bandon_némi sörrel

Europe » Ireland » County Cork April 30th 2012

Hétfőn pihentünk. Séta a kis városban. Ahol ittuk a kávét, az egy kis fedett kereskedelmi központban található. A presszó s egyben gyors étkezde is. Mellette posta, pék és könyvtár is helyet kapott. A könyvtárban éppen felolvasást tartottak. Este focimeccs és sör. Így telt az idő.... read more
Bandon
Traktor
Meccs

Europe » Ireland April 28th 2012

Dublin és Cobh. Szombaton érkeztünk, Adikáék tűkön ülve vártak. Kis séta a fővárosban, majd hosszú autózás, és egy nyelet Beamish útközbeni elfogyasztása után megérkeztünk Bandonba, az ifjak lakóhelyére. És vasárnap ismét útra keltünk. A Cork mellett fekvő kis kikötő város, Cobh legfőbb nevezetessége a St.Coleman's, azaz a Szent Kálmán katedrális. A római katolikus templomot Könyves Kálmán királyunk védőszentjéről nevezték el. 1851-ben épült, neogót stílusban épült. Így romantikus valóban.... read more
Dublin-1
Dublin-2
Dublin-3

Europe » Hungary » Central Hungary » Rackeve November 6th 2011

Indulás délben. 103-as autóbusz, Ráckevei HÉV. Vonatjegy, kettőnknek féláron oda-vissza féláron, egész elviselhető. Buszunk percek alatt ért a HÉV Végállomásra. Jegyet váltottunk. Felpattantunk a szerelvényre. Egy és egy negyedóra alatt célhoz értünk. Séta indul! Első állomásunk: Savoyai kastély szálloda és étterem. Gondolunk Savoyai Jenő német-római császári hadvezérre, Buda visszafoglalására, valamint a sok kifosztott magyarországi szántó-vetőre, akiknek még rosszabbra fordult a sorsa, még a török időkbeliekhez képest is, mert a "felszabadítók" végig rabolták hazánkat. No, Savoyaiék azért elég jól élhettek, látva ráckevei kastélyukat, no meg tudva a budafoki szőlős dombok tulajdonjogát... Igyekeztünk behozni lemaradásunkat a savoyai ebédek kínálatával szemben, ezért beneveztünk az étteremben egy pazar svédasztalos ebédre. Halászlé, gomba, pörkölt, rántott hal, csőröge... read more
Ebéd

Athén_
Reggeli Geraniban

Europe » Hungary » Western Transdanubia » Sopron May 6th 2011

Sopronban jártunk. Előtte Fertődre, utána a Jeli arborétumba is benéztünk. Együtt utaztunk a diákokkal, s a KOPINT-DATORG Szakközépiskola tanáraival.... read more
Fertőd
A kastélyban
Hangszerelés

Europe » Hungary » Northern Hungary » Eger April 24th 2011

Demjén 10 km-re található Egertől. 2011. április 23-án tartották a III. Országos Vőfélytalálkozót. Mi is ott voltunk. Hivatalos oldal a Heves Online-on: http://www.heol.hu/galeria/50018 ... read more
Érkezés a helyszínre
Jön a lakodalmas menet
A menyasszony staférungja

Europe » Hungary » Northern Hungary April 10th 2011

Nagybátony falu végén, a Szent György forrásnál... read more
A forrás
Vámos Kertészet
Falu végén

Tot: 0.141s; Tpl: 0.006s; cc: 14; qc: 87; dbt: 0.0772s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb