spirsine's Guestbook

31st July 2012

Det var godt I overlevede, og havregryn kan man leve længe af, bare spørg Aksel :-) det med de 20.000 har Poul også slåsset med, der kom dog ikke nogen fornuftig fejlmeddelelse, blot virkede det ikke hver anden gang - sådan ca. Da han klagede sin nød til banken, fandt vi ud af det. Og netbanken svarer også om søndagen ;-)
28th July 2012

Hi There!
Hej Sine og Thomas, tak for besøget, det var dejligt med et frisk pust hjemmefra. Dejlige billede fra Pikes Pike og Rocky Mountains. Der kom forresten sne oppe på Pikes Pike i denne uge, men stadig meget varmt her i Pueblo. Dog dage med under 100 f !!! Håber at jeres Road Trip går efter planen :) mange kærlige hilsner fra Andreas, Flemming og Inge

Selv tak
Hehe, og tak fordi vi måtte komme og endnu mere tak for, at I vil tage nogle ting med hjem for os. Vi fik ikke glæden af sne, selvom det var noget blæsende på Pikes Peak. Vi forsøgte at se, om vi kunne tage billeder af Pueblo, men om vi fik den rigtige by er svært at vide ;) Thomas er lidt trist over, at han glemte at få pølserne med. Han savner dem. :D
24th July 2012

En lille hilsen.
Hej Thomas og Sine. Sjovt at følge med på jeres rejseportal. Sikke mange fantastiske ting i oplever, vi er slet ikke misundelige! Vi har besøg fra Holland og så ta'r vi til Sverige senere. Lige nu er vejret fantastisk her, men det har regnet rigtig meget. Fortsat god tur til jer, pas godt på jer selv. Knus fra os alle. Moster Mette.
31st July 2012

Vi er glade for at I kan lide vores blog. Vi har været i en by, der hed Holland på vej til Canada - og de havde faktisk en hollandsk vindmølle på deres skilt ! ;)
16th July 2012

Nøj hvor ser det fedt ud
Hej Sine og Thomas Lyder vildt spændende med alt det i har oplevet til nu - Glæder mig til at se næste blog. Ha det godt til vi høres ved. Er lige kommet hjem fra Dyk på Malta, alt vel her.
From Blog: California!
6th July 2012

Så fik vi svensk internet
Hej Thomas og Sine. Så fik vi svensk internet ombord. Vi er ikke kommet så langt som vi håbede på, vi har ligget i Simrishamn siden i forgårs, men lidt senere tager vi afsted herfra og nord på. Håber I er nået godt frem og har nydt 4. juli i San Francisco. Kærlig hilsen Else

Vind?
Det har måske været for blæsende, eller har I bare hygget jer? :) Ja, det gjorde vi, og vi fik rigtig god mad! :D - og det kan jeg godt lide. Og så har vi fundet det sted, hvor Sine aldrig beder om at få en trøje på ;)
4th July 2012

Tillykke tillykke med fødselsdagen Sine
En uplanlagt start....... Men det lyder til I finder de bedste vinkler alligevel :-) Computeren er nu blevet hurtig og laver ikke sort skærm eller hopper at nettet TAK Vi ønsker jer fortsat en god rejse. Og kærligt tillykke med fødselsdagen fra os Mogens og Jytte

Det var så lidt!
Tak, det var en rigtig god fødselsdag, og det må man sige ja til. Frankfurt var dog hyggelig nok, og morgenmad var god! - Så det skal man ikke klage over :D
3rd July 2012

Lyder som et rigtigt eventyr
En god rejse har lige dele udfordringer, lige dele overraskelser samt en hel masse thrill :-)

Jep!
Det må man sige ja til. Det er også en fantastisk måde at rejse på. Det giver også frihed, at ikke alting er planlagt, og man kan ændre planerne undervejs.

Tot: 0.095s; Tpl: 0.003s; cc: 5; qc: 28; dbt: 0.0226s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb