Balazs Nemeth

konemara

Kedves látogató!
Üdvözöllek a blogomon, mely életem legizgalmasabb túráit, táborait, kirándulásait igyekszik minél színesebben megörökíteni. Kicsit lefelé görgetve megtalálod a bejegyzéseket idõrendi sorrendben, míg a zöld "fejezetekre" kattintva egy-egy nagyobb korszak túraleírásai között böngészhetsz. Ha további kérdéseid lennének a thaimasszázzsal kapcsolatban, kérlek látogasd meg a www.thaimasszazsinfo.5mp.eu honlapom, vagy írj a konemara76@gmail.com címre.
szeretettel,
balázs

Europe » Spain » Canary Islands » Gran Canaria January 27th 2024

January 22-26: csondes vipassana elvonulás a barrancoban. A tanfolyamzárás után gyorsan összepakoltunk, és kocsoba szállva már megint kanyarogtunk az elképesztő kősivatagokban a sziget közepe felé, Santa Luciába. Egy óra hasforgatós kanyargás után a találkozóhelyre értünk, ott kipakoltunk. 7 en keltünk útra a barranco (vizmosás) aljára, 20 perces leeresztkedés, teljes felszerelésel, 4 napra ételkészletekkel, ivóvizzel, a táborhelyre. Nem tudtuk hova megyünk, Bea és Valentin jártak már arra, és mondták hogy csodálatos, de nem vvoltunk felkészülve erre a szépségre ami a szurdok alján a szemünk elé tárult. A tulaj, akit csak úgy hivnak José Barranco (Szurdok Józsi) 40 év munkája során épitett fel egy mesevilágot. Mintha a Gyűrük urából a tündék erdei lakját áttranszportálnénk egy monumentális kővilágba - a szurdok meredek falain barlangokba épitett meditácós fülkék, lakások, gyakorló szo... read more
virágzó aloé
kilátás
Pascal's Home

Europe » Spain » Canary Islands » Gran Canaria January 27th 2024

For Cat lovers, this is a paradise!!!... read more
Kedves Macska
Macskaparadicsom
Oreo

Europe » Spain January 15th 2024

A sziget flórája változatos,a hegyek magassága miatt ez akis sziget telis tele különböző mikroklimáju és mikroökoszisztémájú területekkel. A dél kopár sziklasivatag, néhol szaharai homokdünékkel, itt igen kevés növényt, állatot láttunk. Megél a hegyekben a selyemfenyő, a szuros tüskeböki meg a hangya. Itt ott egy-egy solyom kering. A legmagasabb hegy teteje tele van frissen ültetett feketefenyővel, itt láttam fácánt, fürjet, egerészölyvet. Az erdő eléggé meszterséges: a fenyők közt egyen távolság, egy szintű erdő, aljnövényzet nélkül. Az északi rész ahol vagyunk viszont teljesen más. Gyümölcs ültetvények ontják magukból a finomabbnál finomabb gyümölcsöket. Az egész sziget vulka nikus, tehat amit sikerul elultetni es öntözni, az öriásira és izletesre nő meg. Banánültetvényeket láttunk, papaját, mangót, avocadot, A reggelire kapaott papaya finomabb volt mint amit thaiföldön valaha is ettem... read more
selyemfenyő kösivatagban
hegyvidéki keretecske
narancsliget  a caminoban

Europe » Spain » Canary Islands » Gran Canaria January 9th 2024

Ma a sziget eszaki es nyugati reszet vettuk célba, konnyed hostel reggeli utan már vágodtunk is be a kisbuszba, es egy olyan utcán kezdtuk a városnézést ami egy foldnyelre epulve, egy autokkal jarhatatlan uton, két oldalt 3 emeletes hazakkal egy tengerbe elesen benyulo sziklanyelvre epult, es a vegen olyan hullámtöréssel, hogy mindenki csak ámulva nézett. Itt fotozgattunk, videoztunk, gyonyorkodtunk a szivarvanyban, ami az oriasi hullámok toreseben keletkezett, majd tovabb autoztunk egy Salinas nevu szzuper furdohely felé. Itt eloszor sziklábol kialakitott medencékben furdenek az emberek, utána ahogy kijjebb meg yaz ember, egyre merészebb medencék jonnek, a vége egy oriasi betonkoszoru, betonhasabokkal, melyekbe meg tud az ember kapaszkodn i, es átélni az oriasi hullámok direktben való erejét...oriasi!!! A háttérben Tenerifet láttuk, a Teide nevu 4000m magas csuccsal. Csucs!!! Onnan kany... read more
sziklanyelvre epult hazak 2
sziklanyelvre epult hazak 3
Salinas furdoparadicsom

Europe » Spain » Canary Islands » Gran Canaria January 8th 2024

Jó korán kezdődött a napunk, gyors tea után még éjjeli fényben felszálltunk egy buszra Las Palmasba, kanyargós uton haldtunk lefelé, a busz, mely provinciális teruleten haladt, meg kell mondani hogy szuper volt, aznap reggel pucolt ablakok, sehol egy koszfolt, kilattunk a gyonyoru napfelkeltére az oceán felett. Las Palmasban felkaptuk a kocsit, amivel a kovetkező két napot fogjuk beutazni a szigetet. Eddig házigazdánk és kedves tyukanyonk Bea, Barnabás, Pierre, egy francia tanitvány, és jomagam voltunk a csoportban. A reptéren felkaptuk Danit, Bea egy régi ismerősét, és imigyen kiegészulve, immár 5 en elindultunk felfedezni a szigetet. A mai napot a sziget keleti es déli partjának felfedezésére szánjuk. A reptér alatt egy kis halászfaluban kezdtuk a napot, a sziklás parton eszegettunk kenyeret, sajtot. Onnan Maspalomas felé vettük az utat, ahol gyonyoru homokdunék között, selymes homokba... read more
reggeli a tengerparton
kis halaszfalu barlanglakasokkal
halaszfalu

Europe » Spain » Canary Islands » Gran Canaria January 8th 2024

Kedveskéim! Örömmel bloggolok ismét sok év után, uj országba sikerült landolnom tegnap, Gran Canariarai utazt fogok megörökiteni egy két jó fotóval, esetleg sztorival. Nem sok idő lesz bloggolni mert 10.-en kezdodik a thai tanfolyam es utána elvonuláson leszünk, de addig kedves hazigazdankkal, a Camino Art Guesthouse tulajával, szervezőjével járjuk a szigetet, és szebbnél szebb helyekre jutottunk el, remélem a fotóim visszaadnak ebből valamit. 7.-én reggel érkeztünk meg, és kimondottan kellemes volt hogy bőrünket a magyar hidegek után 20 fokos napsütés simogatta, sos tengerparti levegő táplálta. Egész más egy Atlanti szigeten a levegő, erős, vitalizáló, de másként mint egy magyar erdei séta. Száraz, jókedvű. Az emberek temperamentumnosak, öregek a mi falusiainkhoz hasonlitanak, a fiatalok kütyükbe merülve üldögélnek, nagyon divatosan felöltözve. Egyszerre működő gazdaság és turisztikai ő... read more
Gran Canaria felülről
Fürdőrészleg
Kaktusz a völgyben

Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam October 4th 2014

Szeptember utolsó hétvégéjén mindhármunknak besűrűsödtek az események: az előtte levő csütörtökön én Bo-nál ütöttem tanyát 2 napra, Leuven-ben, ahol az uj terapeuta csoportjuk vendégeként tartandó tanfolyamok terveit dolgoztuk ki (lesz egy kezdő thaimasszázs, és egy olyan workshop, ami "várandós pároknak" szól otthon végezhető masszázskezelésekkel), majd szombat-vasárnap Brüsszelben folytattam a kezdő thaimasszázs tréninget, a szuperjógi kis csoportommal elértük az oldalsó poziciót. Vasárnap este hazabuszoztam A'Damba. Eközben Fló és Blanka Utrechtbe utaztak, befejezni a neves Birthlight iskolával a terhes jóga okatatóit, pénteken és szombaton, majd Vasárnap megfejelték egy olyan tanfolyammal, mely a születés utáni anyák által végezhető gyakorlatokat veszi célba, ezt poszt-natális jógának hivják. Mig az elso 2 nap Blanka annyira nem tudott bekapcsolódni az oktatásba, a Vasárnap-Hétfői ta... read more
Utrecht 1
Utrecht 2
Utrecht 3

Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam September 19th 2014

Kedves Családunk, Barátaink, Olvasóink! Észak Amszterdamban, a Roma nevű hajón töltött első hetünk végére érve itt az idő egy rövid beszámolóra az életünkről. Tömören, azért vagyunk itt, hogy folytassuk az idén márciusban elkezdett projecteket, úgymint szurinámi mesemondók interjúztatása és a Birthlight kismamajóga oktatói képzés Flóránál, a Brusszeli thai masszázs tanfolyam és az Amszterdami-Brusszeli vendégkör thaimasszázsa ami engem illet. Amszterdamban elég nehéz elfogadható áron szállást találni, főleg ha az utolsó percben kezdi az ember mint mi, de a végén talaltunk valamit, ami mindkettőnknek megmozzgtta a fantáziáját: egy lakóhajó Észak Amszterdam szélén, az IJ folyó partján. Nem olcsó, nem nagy, de hát mégiscsak HAJÓ!!! Flóra és Blanka nemrég voltak a frissen avatott dunai lakóhajón, Lindáéknál (ennek az álomnak a megvalósulásáról a következő video szól: url=http://frissv... read more
Vigyori
A Román
kikötő

Europe » Hungary » Western Transdanubia » Pannonhalma August 17th 2014

A 2014-es kisnyalkai vipassana elvonulása bizonyára a "legek elvonulása"-ként kerül be a történelembe. A legtöbb elvonuló idén volt, összesen 19-en voltunk a házban. Sokan döntöttek a korábban a helyszinen rendezett masszázstáborból, hogy itt maradnak ülni. Az asszisztensek java része úgyszintén itt maradtak. A legtöbb látszólagos akadály is idén ütötte fel a fejét, melyek szertefoszlottak az elvonulás fényében.... read more

Europe » Hungary » Western Transdanubia » Pannonhalma August 15th 2014

Érdekes utakon kanyarog a sorsunk, mindent megteszünk, hogy irányítsuk, rendezgessük, felkészüljünk a viszontagságaira, azt juszt is az ellenkezőt hozza, mint amire okoskodással számítunk. A tábort illetően, aggódhatunk a végtelenségig azon, hogy hogyan fogja a táborban érezni magát Laurino 87 éves anyukája, hogy hogyan osztjuk be az előadásokat, mi lesz a zöldségekkel, ha elfogynak, rengeteg a résztvevő, kijövünk-e anyagilag, aztán a helyzetben mindig kiderül, hogy valójában más számít. Dolgok elvesztenek a jelentőségükből, főleg az előre kiemelt, túlmisztifikált félelmek. Kiderül, hogy senki se véletlenül van ott, ahol van, és ha már eldönti, hogy eljön valahová, akkor a lehető legjobbat fogja kihozni az ottlétéből... az emberek már csak ilyenek:) Más dolgok pedig elkezdenek ragyogni a pillanat fényében... Bő 40 vendég hozta ki magából a legjavát ebben a táborban, a tanulók ... read more
Bevásárlás után 2
Freaco and Augusta
Freaco

Tot: 0.539s; Tpl: 0.009s; cc: 17; qc: 129; dbt: 0.1708s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb