jeanett's Guestbook

22nd October 2013

Enjoyed your blog
Looking forward to reading more.
25th October 2013

Thank you :)
Nice to her that you are enjoyd our blog.
18th August 2011

Mye folk?
Hei! Kjekke blogg dere skriver. Skal til kambodia om en uke, og lurte egentlig på om det var mye turister i Sihanoukville nå (turister), eller typisk low-season. Ha en fortsatt fine tur
From Blog: Sihanoukville
23rd January 2011

Ser ut som dåkkå he hatt en heeerlig tur!! Gleda meg t å høre meir om ka dåkkå he opplevd! :)
From Blog: langkawi 5
10th January 2011

Er ikke misunnlig i det heile tatt :( her er det kun støvler som duger ;)
From Blog: Kuala Lumpur
2nd January 2011

Så kjekt du lese bloggen vår Camilla, og ja, e e veldig heldig :)
29th December 2010

En verden full av reiseentusiaster!
Gleder meg til å følge bloggen igjen ;-) Så utrolig heldig du er som har fått en sånn julegave! ;) GOD TUR!
27th December 2010

Så flott :D gleda me til å følge me :) dåkke e så søt :)
15th August 2010

hahaha=))
alle menn har sine svake (sterke) punkt ;)
13th August 2010
Photo 4

fytterrakkern..
Ser bare helt knall ut dette.. litt finere en langevågsholmane.. ;-) Flotte bilder.. Man Aleksander !!.. du kan ikke drikke paraply drink.. Du er jo blitt mann no ;-)
12th August 2010

Morsomt å følge dokke på reisen, du er så flink å skrive Jeanett:-) Det ser heilt fantastisk ut alt dokke får oppleve!!! Nyt siste dagane:-) Mange klemmer fra tante
From Blog: Fiji! :)
6th August 2010

Heisann:-)
Kjempeartig å få "vere med " dokke på tur :-), ser ut til å vere en flott opplevelse! Fortsatt god tur!!
3rd August 2010

Så bra at dere koser dere!! :D
From Blog: Noosa
2nd August 2010

Lekkert!!!
Det ser helt lekkert ut snuppa! så artig å følge bloggen og se bildene dine!skikkelig herlig! får reisefeber jeg, hehe jaggu bra vi reiser til 40 grader og sol på lørdag ;o) Kos dere masse!
2nd August 2010

Heldig-griser!!!! Får skikkelig "hjemlengsel"!!! Noosa e jo supersøtt, og dåkke bare MÅ dra til Australia zoo (Steve irvin sin dyrehage), den e bare fantastisk!!! Hvis dåkke skal til Surfers Paradise må dåkke stikke ned på min yndlingscafè ved kanalen på motsatt side av havet, Bumbles,på Budd's beach!!! Nydelig nydelig sted!!!!!... God tur videre!!!!
28th July 2010

Heihei dokke to! Så kjekt å lese bloggen:-) Kos dokke videre! Høres fantastisk ut!
28th July 2010

For noen merkelige matretter!! wææ.. krokodille kan jo umulig smake godt.. emu vet jeg ikke engang hva er for noe! For et eventyr dere er med på!! På min og Eriks reise hadde vi nesten ikke sol i det hele tatt.. men for en reise det var!! Dere får jo oppleve så utrolig mye spennende, sol får man på charter! :P Men det blir nok en del sol på fiji skal dere se.. Kos dere!!
26th July 2010

Ser ut som dokke koser dokke :) klem lillesös <3
25th July 2010

høres meeeget lovende ut!!:) sku ønske vi å var der..hehe... ej skal følge med på bloggen dokka hver dag!:D thihiii... klems fra up over:P

God tur
Håper dere får en supertur, dere er båder modige og kreative når det gjelder valg av turer.. kos dokke masse.. Klem fra oss på Rhodos.. ;-)

God tur
18th July 2009

bilda ligge under her;)
sjekk ut da vel ;)
16th July 2009

pensjonistane på Dombås
Kos dokke ........... E litt misunlig... egentli..
14th July 2009

Ser mega flott ut...
Hei på dere.. Ser ut som dokke storkoser dere. Flotte bilder.. Passe på dokke sjøl ;-) God tur videre..
12th July 2009

Heeeey ;)
Heisannn ;) Så utrolig kult at vi her hjemme kan se hvor fint dere har det der borte ;) Ønsker dere en go ferie, og gler meg til å lese mer fra dere ;) Klem
From Blog: New York

Tot: 0.061s; Tpl: 0.005s; cc: 28; qc: 26; dbt: 0.0444s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb