doffiekik's Guestbook

4th March 2013

tis altijd te vlug voorbij
Als ik het goed begrijp kom je weer deze kant op zonder gebeten, gestoken, gevierendeeld en ander onheil meegemaakt te hebben. Tot ziens dan maar weer hier. Groeten Frans en Iva
4th March 2013

Ben alleen gebeten door een vals poesje!

Heerlijk
Heerlijk om je verhalen te lezen! als het geld het toelaat, wil ik in November of December gaan. Welkom thuis in ieder geval X
4th March 2013

Zou zeggen: doen! Cambodja is dirt cheap!
1st March 2013

Hallo Reiziger, .
Hallo Reiziger, Jij hebt het weer mooi voorelkaar. Dat is genieten daar denken wij en je nog nuttig maken ook! Je bent toch eigenlijk wel een hele lieve jongen! Geniet maar, veel liefs uit Hilvarenbeek.
1st March 2013

Ha Xander, Wat een leuk verslag, je maakt daar nog eens wat mee. En je ziet natuurlijk enorm veel. Leuk om je reis te volgen. Veel groeten vanuit Hilvarenbeek. Hennie en Ad.
19th February 2013

Ik kreeg de travel blog door van je vader
Leuk wat je allemaal schrijft en ik hoop dan ook dat je de rest van je vakantie zonder al die "enge" ziektes door brengt. Dat beetjebeter heb ik hier in Nederland ook van gehoord en alles wat ze kunnen doen is mooi meegenomen. In India schijnt het idem dito voor te komen. Maar als het hier in Nederland zo door gaat halen we India etc. hier naar toe. Er is nog een vacature voor je, want ze hebben een nieuwe paus nodig. Dat lijkt mij ook wel iets voor jou. Alleen schijn je het voorlopig zonder butler te moeten doen. Computers hebben ze genoeg, alleen die doen het allemaal wél! De butler overigens ook! Je vader en ik gaan in juni alvast naar Italië. Misschien kunnen we dan samen een pilsje tiefen op zo´n gezellig italiaans terrasje. Maar wel zonder kardi-analen. De mazzel van het liefje van je vader.
17th February 2013

Doorgaan waar je was gebleven
Toch leuk dat je die computers aan de praat hebt gekregen onderdelen zullen er niet bij gelegen hebben schat ik zo in. Ga maar lekker als fotomodel of als dictator verder kan alletwee zie ik. Groeten Iva Frans
17th February 2013

one of those crazy dutch..
Hoe kan het ook weer, weer zo ver weg op vakantie, en zo te lezen gaat het je allemaal weer goed af, ondanks het weer wat ziek zijn, dingen verliezen, op het nippertje je vlucht halen en dan de goede daad met hulp. That's Xander. Geniet ervan en verheug me al op je volgende bericht aan de dutch people. Have fun. groetjes marens
13th March 2012

bamie eiland
Ha Xander, we volgen je belevenissen. Wat kun je het toch druk hebben op je vakantie!. Geniet maar van de laatste weken alweer. Veel liefs en groeten, hennie en ad.
13th March 2012

7th March 2012

bamie eiland
Hoi X. Geweldig om te lezen wat je allemaal meemaakt, de goede en slechte tijden, met een lekker muziekje sch........ het lekkerder.! Lees graag het vervolg op dit alles, leest ook te lekker. Hopelijk komen mijn berichtjes wel over en anders heb ik pech. gr. marens
7th March 2012

Alles komt prima binnen, over!
Hi Marens. Alles komt goed binnen, alleen versturen kent nogal wat kinderziektes. Groet en kussen en tot de 25ste, Xander
25th February 2012

hoi
Even een teken van leven vanuit Boxtel. Hier begint het voorjaar te komen, het zonnertje schijnt al lekker en de vogeltjes fluiten volop. Carnaval net achter de rug, de familie heeft zich goed vermaakt, wij horen de verhalen liever vanaf de luie stoel.Ha Ha. We zijn wel lekker gaan wandelen en eten bij v.d. Valk. Daar zie je ook veel feestvierders. hoe is het met je?. Ik probeerde je blog te bekijken, maar daar zijn wij net te dom voor, want ik zie alleen maar het allereerste blog en kan niet verder kijken(dan mijn neus lang is). Laat nog maar eens wat van je horen. Liefs Jan en Mieke
20th February 2012

dat gaat goed
HA Xander, wat maak jij van alles mee en wat schrijf je leuk. Om dat film-soap verhaal moesten we ook zo lachen. Nou, wij carnavallen hier nog een heel klein beetje. Let goed op je gezondheid, en geniet van spannende mogelijkheden. Liefs van Hennie en Ad.

Leuk!
Leuk om allemaal te lezen. En GENIET!!! Groetjes aan Femke X

Terug bijten
Je hebt de aap toch zeker terug gebeten? Kan die ook mooi naar de dokter. Tenminste toen "wij"de europeanen daar landje pik deden zijn er ook ontelbare inlanders overleden aan allerlei ziekten die wij mee brachten. Als je geen bier mag kun je altijd nog wijn drinken. Creatief zijn!!! Groeten en nog een fijne tijd Iva Frans

hoi hoi
hoi hoi hoi, Hoe gaat ie.weer een beetje van de apen-schrik bekomen? Hopenlijk gaat het de goede kant op en kun je nog lekker verder genieten. Hier barst het carnavalsgedoe los. De beste wensen en groetjes jan en mieke
15th February 2012

Hoi hoi, als jij alles meemaakt zoals ik het lees zal het wel goedkomen daar. Schitterend verhaal, zie het zo voor me. Wat hoor ik nu, ben je gebeten door een aap? Lees het waarschijnlijk nog wel, enjoy enjoy, groetjes marens
7th February 2012

Oh heerlijk! Jaloers ik! Voor een fijn plekje, moet je vragen naar Mr cann, van sea flower resort, roze huisjes aan zee. Geniet lieverd! Maar dat zit wel snor :-) denk ik. X
7th February 2012

He Xander, jij maakt nog eens wat mee, zeg. Je kunt leuk schrijven, wemoesten er erg om lachen en zagen het zo voor ons. Geniet van je ontspannenheid. Veel plezier en groeten van Hennie en Ad.
16th November 2009

Verdikkie
Verdikke, afgelopen week weer de lotterij niet gewonnen, anders was ik NU in het vliegtuig gestapt en je op komen zoeken. Wouw wat een fijne verhalen en zo fijn herkenbaar ;-) Genieten mop!!!!! (maar dat doe je volgens mij wel) Kus, Karin.
15th November 2009

Ooooooh
Oooooooooooh wa fijn ziet (en leest) dat er allemaal uit! Hier is het guur, grieperig én die grote witte kabouter is vanochtend weer met zijn boot aangekomen. Kortom: je mist niets. Geniet! X.
30th October 2009

Kim vraagt wanneer je naar huis komt. Prettige vakantie verder!!!! Groetjes..... ome Ben
25th October 2009

Hmmmm.....
Hi Sander! Dat klinkt allemaal als een kleine/grote jongensdroom! Heerlijk het land&natuur absorberen! Ondertussen waanzinnig veel lol beleven. Hmmmm.....ik zou ook weer zo willen gaan reizen. Één van de mooiste, inspirerende en leerzame periodes van mn leven. Door jouw verhalen te lezen, reizen we allemaal een beetje mee HEERLIJK! geniet nog lekker met volle teugen.! liefs Jennifer.
From Blog: Bia Hoi

Tot: 0.095s; Tpl: 0.005s; cc: 10; qc: 33; dbt: 0.0504s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb