casparis' Guestbook

15th May 2012

Prebookimg tours
hi We are going to Azores inSept. Do you suggest booking tours ahead or just wing it when we get there. Thanks Janice
From Blog: The Azores
19th November 2010

foto
Ha ha ha vilket ljuvligt kort på mig och mamma, kan inte du maila mig den bilden?
From Blog: Back in Ko Lanta
9th October 2010

Vilka underbara foton
Hallå min fine son. Kom tillbaka från Spanien idag o fann alla fantastiska foton och små (nåja,egentligen stora) berättelser. Du är en otroligt skicklig fotograf och hittar fina motiv. Ha det gott, kramar från mamma som tror på en fotoutställning när du kommer hem
3rd October 2010

Hoi Marianne, I'm happy to see that you found our little blog. We do indeed have a great time here :) I hope all is well with you in Holland as well. Arjuna and Sofus sends their regards as well
30th September 2010

hoi
Wat een super reis zijn jullie aan het maken. En wat een prachtige foto's! Ik geniet ervan. Hele dikke knuffel voor jullie. XXX
20th September 2010

Hej Mamma, roligt att du hittade hit till slut :)

Tackar Fredrik

härligt
Vad härligt att se lite bilder och följa med på resan
15th September 2010

Riktigt schyssta bilder!
7th September 2010

vardag
Hoppas ni kommit in i några vardagsrutiner nu. Älskar att se alla fina kort som du lägger ut Casper.
30th August 2010

Det ser härligt ut......
Hej! Njut Njut Njut!!!!! Har suttit en stund och tittat på alla fina bilder, det är inte utan att jag längtar tillbaka. Får hem och kolla in familjens bilder! Ha det gott - hälsa till dina killar! mvh Lena
27th August 2010

Don't they teach the monkeys to pick coconuts (or maybe some other fruit)
25th August 2010

Grattis
Grattis Arjuna och Sofus, välkomna till Padigänget. För det är väl Padi ni har följt eller?
12th August 2010

Foton
Underbara foton Casparis. Vad hade du för kamera nu igen? Å kul att ni har börjat dyka, det är underbart. Har testat några gånger och det är en underbar känsla att kunna andas under vattnet. Själv så har vardagen återvänt här med jobb varje dag. Avundas dig!! :-) Ha det gott!!

Nice!
Hi Casparis! Seems like you having a good time! Take care! ;)
From Blog: tuning in..

tack Simone
Blir förhoppningsvis fler snart :D

Patrik
Gott skall leta efter lite fiskpeeling, det kan ju aldrig skada :) Just nu finns det ingenting på stranded då det är lågsäsong men det kommer ju igång igen okt-nov. /C

Tjena Magnus
Jag har 5 månaders tjänstledigt och skall plugga lite Thai här nere, detsamma det var länge sedan, hoppas allt är bra

Hej Niek
Tack, hoppas ni får en go höst ni med, men österlen är ju inte illa oavsett årstid :)

Härligt
Här börjar vardagen imorgon, men det är roligt att se att någon kom undan den en stund! Njut för fulla muggar, hälsa barnen!
4th August 2010

Galet :) fan vad nice det ser ut. Vad pluggas? tjänsteledigt från Volvo ? ha det gött bubben min, saknar ditt sällskap! :) /Magnus
3rd August 2010

Nice!
Hej! Lite mörka bilder kanske, men det ser härligt ut! Längtar helt klart tillbaka! Jag tycker jag känner igen miljön på den sista bilden, vad heter stället? Btw, om ni är på den första stranden norrifrån så ska det finnas ett cafe/bar/restaurang som lägger ut mattor på sanden som man kan sitta och äta på. Väldigt mysigt och dom hade iaf när vi var där fiskpeeling =) //Patrik
3rd August 2010

Lovely
Vad härligt med en reseblogg kommer att följa den och era upplevelser som ni delar med er av. Kärlek Simone

Tot: 0.13s; Tpl: 0.005s; cc: 9; qc: 42; dbt: 0.0973s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb