VanCuscoTotBuenosAires' Guestbook

10th October 2011

Elisabeth
Dag Aline en Sofie Hopelijk arriveert Elisabeth snel bij jullie zodat we op jullie blog haar/jullie reis mee kunnen volgen. Zorg goed voor mekaar hé want ons Betty is de liefste schoondochter die er is. Kus, het gaat jullie goed ginder. Jan De Clerck (papa van de Fill)
29th September 2011

skypen vind ik leuk
Hey Meiden, Blij dat ik al eens met jullie verbinding heb gehad. Jullie appartement ziet er fantastisch uit! Zo'n luxe... tegenover in Ghana was het anders (hihi) Aline klonk super goed!!! Blij dat jullie ons niet te hard missen en goed Spaans aan het leren zijn. olé. Goed "carnaval" vieren en tot de volgende skype. xxx
19th September 2011

Hoi buren! Het is hier echt super. Zowel het werken met de kindjes als de stad zelf. We hebben nog veel te bezoeken, maar we hebben nog 3 weken de tijd hé. Ik heb nog geen cavia gegeten, maar ben het zeker nog van plan. Een huisgenote van ons heeft het ook nog niet gegeten en we gaan dit samen eens doen! Ik zal je zeker laten weten of het gesmaakt heeft :) Vele groetjes aan iedereen! xx Sofie
18th September 2011

Groetjes van de buren!
Hey Sofie, Tof dat we kunnen volgen wat je daar allemaal beleeft. Het lijkt ons een superleuke ervaring. Ik moest vragen van Herman of je al \"cavia\" gegeten hebt? :). Geniet maar goed en we zien al uit naar je volgend verslagje. Veeeeeeeeeeel groetjes van je buren. Herman, Marita, Katrien en Stefanie
16th September 2011

Hoi Wendy! je spaanse boekskes zijn toch al goed van pas gekomen! Nu hebben we al enkele spaanse lessen achter de rug en het begint een beetje te lukken :). Oh maar hier is het weer niet zo veel beter hoor. Het is hier nog altijd winter en dan kan het weer plots omslagen van zon naar regen. Dat is nu al een paar dagen zo en ik heb me al een lekker warme trui aangeschaft :). Groetjes aan iedereen! Sofie
16th September 2011

spaanse boekskes
Hey Sofie, leuke blog en mooie foto's. Heb je mijn boekskes al kunnen gebruiken; hebben ze al dienst kunnen doen ? :-) veel plezier daar ... geniet ervan zolang je kan. Hier in Belgie een weekend met slecht weer als vooruitzicht (woehoe). Groetjes uit Belgie, Wendy DG
9th September 2011

Skypen!
Hey Meiden! Hoe is het daar? Hopelijk zijn jullie goed aangekomen! Ik ben echt super benieuwd! De foto's zien er in ieder geval super uit! Stefan had gezegd dat jullie konden Skypen, dus als jullie zin en tijd hebben kunnen we dat mss is doen. Dan zet ik me met Mila-Julie voor de PC. Dus laat maar eens weten wanneer jullie kunnen en dan Skypen we eens ofzo eh. Super veel groetjes van ons 3!! En doe da nog goe daar eh! xxx
6th September 2011

have fun
Geniet ervan !
2nd September 2011

veel plezier
Meiden ik wens jullie veel plezier op jullie trip!!! ik ga jullie missen

Tot: 0.066s; Tpl: 0.003s; cc: 3; qc: 32; dbt: 0.039s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb