VaBry's Guestbook

18th March 2011

Spännande erfarenheter!
Hej Vanessa Nu har jag läst alla dina inlägg i resebloggen och jag måste säga att jag är djupt imponerad på allt du har gjort. Först allt som var nytt med lokaler, lärare, kliniker, platser, kläder och sen att du kastas in i behandling av patienter på första dagen. Helt otroligt att du klarar av detta på franska och att du får så goda omdämen. Grattis! Det ser så fint ut i Bryssel och det ska bli spännande att att få höra om alla dina erfarenheter. Kanske kan vi ta en lektionstimme då du får berätta det du tyckt varit mest spännande när du är tillbaka för dina klasskamrater och lärare. Vi jobbar på att få fram de dokument för utvärdering på engelska men det verkar som om dina handledare tycker att du kan ta det på franska och sen själv översätta det till svenska. Vilken träning du får i språket. Nu får du ha det så bra tills vi hörs igen. Kursen Vetenskapligt arbetet ATPA44 startar måndag 28/3. Vi försöker fixa så att du skulle kunna delta online genom Adobe Connect men då måste du be att få vara ledig en dag för att hänga med vid kursintroduktionen. Kan du kolla om det är OK? Du behöver ett billigt headset om du ska vara med. I Sverige kostar ett sådant cirka 100 kronor. Jag kontaktar dig nu via mejlen. Hälsningar Ragnhild
6th March 2011
VÅÅÅR!

Vilken härlig bild! Känns som om ni ligger lite lite före vädermässigt jämfört med oss i Trysil :)
10th February 2011

du är stark du!! imponerad hur du orkar dag in o dag ut. men det är ju verkligen en erfarenhet och som du säger det som inte dödar en blir man starkare av! keep up the good work! massa pussar<3
9th February 2011

underbart är bara förnamnet! vilka härliga skrattatcker vi fick under middagen, love <3
From Blog: 5-6 feb Fed Cup!
5th February 2011

Så roligt att följa din blogg! Lycka till och hoppas vi syns snart :-) önskar hela fam. Wihlborg
29th January 2011

celindionnne
du skriver underhållande! :) synd att det inte var celindionennen för då hade det vart lite coolt! jag såg tyävrr ingen kändis idag när jag tog en sväng i sthlm :( ha en mysig lördag och se till så att du inte lägger dig för sent ;D Puss!
28th January 2011

så duktig du är, fullt upp! känner att du är värd en helkroppsmassage av mig när vi ses!;) Puss<3
26th January 2011

Hälsningar från Skåne
Hej Vanessa! Här kommer en hälsningar från ett kallt Skåne men med lite svagt solsken vilket piggar upp. Jag har läst dina tidigare inlägg och tycker du har varit med om mycket. Tänk att bara kastas in i arbetsterapibehandling på ett sjukhus första dagen och träffa fyra patienter med olika behov av behandling. Starkt jobbat! Vilka fina bilder du har tagit av Bryssel. Det är en vacker stad med mycket att se. Jag är säker på att de är ännu vackrare när vi kommer under våren. Ha det bra och fortsatt lycka till på din praktik. Hälsningar Ragnhild
24th January 2011

Grattis!
Skönt att läsa att du har hittat rätt i Belgien och att allt har börjat lugna sig! Ha det super - blir väldigt kul att läsa din blogg!!!!!!!!!!!!!
24th January 2011

Ser ju jättefint ut och verkar som du har det roligt. Ser verkligen fram emot att hälsa på och få se allt med egna ögon, och då förväntar jag mig att jag också får privat guide ;)

Tot: 0.217s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 41; dbt: 0.0483s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb