Roethlisbergers' Guestbook

14th May 2017

Es tönt wieder so anmächelig, ich könnte meine mochilla sofort packen. Die Yucatan peninsula muss eine Reise wert sein, vor allem, wenn man den Touristenströmen ausweichen kann. Ich wünsche euch weiterhin viel Spass und schöne Erlebnisse. Mango am Stiel, das sieht viel praktischer aus als das Geschnipsel, wie wir sie meistens schneiden.
From Blog: La Isla Bonita
14th May 2017

Es ist wieder super spannend euren Blog zu lesen, danke für die Mühe. Ich musste schmunzeln, dass ihr nach so vielen Reisen immer noch auf jemanden wie Frankie reinfällt! Aber man muss es mit Humor nehmen und das Positive sehen, practicar el espanol!
11th July 2012

Google sei Dank
Habe eure Reise auf Madagaskar eingehend studiert und mit Google verfolgt, aber das Licht, die Gerüche, die Menschen, die Tiere etc. sieht/riecht man natürlich nicht. Vielleicht bringe ich meine Familie auch einmal hin, habe gesehen, dass man auch auf Ile St. Marie fliegen kann... Der Sommer will nicht so recht bei uns, aber wir geniessen trotzdem die schulfreie Zeit. Hoffentlich schreibst du weiter deinen Blog, auch wenn es vom Finkenweg ist, da gibt es doch auch Spannendes zu schreiben und wir lesen deine interessanten Berichte so gerne. Noch eine schöne Zeit zu 6 auf Mauritius. Gruss Barbara
4th July 2012

Evas Reise
Liebe Eva, die Kinder und ich, wir haben interessiert deine Reise mitverfolgt, die schönen Fotos gesehen und einige der Tagebucheinträge gelesen. Tönt sehr spannend, was du alles erleben durftest! Wir freuen uns, wenn du uns bald persönlich von deinen Abenteuern erzählen kannst. Die Klasse hat auch dir kleine Briefe geschrieben... Liebe Grüsse von allen Kindern der 1a, Frau Becsek und Frau Künzli Liebe Eva wir freuen uns, dass du zurück kommst. liebe Grüsse gabriela, blehan. Wir haben eine Werkaustellung gemacht und die aSchen vom Werkraum heim genommen. von drini und zeno. Liebe Eva wir freuen uns auf dich. Wir haben vieles gemacht und vielleicht wirst du verschiedene Briefe bekommen, die dir sagen was wir gemacht haben und wir freuen uns noch einmal auf dich. Liebe grüsse Lea und giorgia. Liebe Eva und die ganze Familie. Wir wünschen dass ihr heil und gesund zurückkommt. Wir haben viel in der langen Zeit gemacht. Zum Beispiel eine Schuleise und noch eine Werkausstellung. Und wann kommst du nach Hause? Liebe Grüsse von Justin und Jana Liebe Eva wir Freuen uns Schon auf dich! Uns gefallen deine Fotos. Wir wollen am Lipsten bei dir sein in Afrika Liebe grüsse Leoni Livia liebe eva wir freuen uns dass du wider komst wir haben die werkaustellung wir haben eine schul reise gemacht beim Bäcker und bei der Schreinerei. Liebe Grüsse Joshua und Lia Von Natascha und von Lou Für Eva Wir freuen uns wenn du zurückkommst. Wir vermissen dich und wir haben dich gerne . Auf wiedersehen und bis in der 2.Klasse Tschuess, Eva Lou und Mara Liebe Eva wir haben eine werkaustellung gehabt. Es Hat viel schönes gehabt. Es Ist schade, dass du nicht da warst Liebe grüsse Mattia und Noah Liebe Eva.du hast leider die werkaustelung verpasst. war bei King Julien auch Mord und Mourise? von Nils,Julian Liebe Eva wir freuen uns dass du wieder gesund zurück in die Schule kommst Liebe gruesse von Noa.
29th June 2012

wider mau es hallo
liebi eva, sarah, anna lea, david u marco (und simon?) öji brichte u föteli packe mi u wecke ds fernweh i mir. "irgendeinisch" sägi mir. danke, dass dir öji erläbnis samt föteli mit üs teilet - fröje mi scho uf di 1000 angere föteli wo dir nid heit postet. d giele frage ab und zue nach öich. si wohne itz 3 wuche bi habeggers u si heis sehr guet dört. letscht wuche het üs d helene es paar tag uf italie ads meer iglade. das isch ersch mini 2. stranderfahrig gsi u de buebe ihri erschti. es isch super schön u interessant gsi. ds einzige woni äuä david-ähnlech empfinge isch "iheimischs" ässe - s het dört sehr viu meeresfrücht, fisch u süsch für üs ungwohnts gäh... das schränkt sicher mini "reisetouglechkeit" i - weni de irgendeinisch cha GAH - aber wes der david schafft sogar mit eme ganze fisch z schlag z cho (s tschuderet mi grad) de überläbi das sicher de o mau. ((-: häbets guet u häbet sorg! fröie mi uf öich. glg doro
28th June 2012
Bushpotato

hehe
hehe man mues immer wider lache we ig das biud gse.........xD ig hoffe dir heits schön janis
21st June 2012

Liebe Sarah und Familie Auch ich geniesse die vielen schönen Fotos und unterhaltsamen Kommentare! Wir von der Damenriege wollten gestern endlich mal "walken" im Neuholz. Doch das Wetter hat uns zum x-ten Male einen Strich durch die Rechnung gemacht. Wir haben hier so richtig sch....April Wetter, und dies im Juni! Wir vermissen das richtig schöne Sommerwetter, umsomehr beneide ich euch. Geniesst noch euren restlichen Aufenthalt. Esther und die Damenriegler

W.o.o.W
heii röthlisbärgers öi föteli si eif. zum stunne da ig cha gar nümme ufhöre... bi öich darf me sogar ufs dache hocke bi üs haut ni... mir si momentan aui ihr schu es git ni wprk viu nöies hie z jegis numme das t sumerferieimer wi nöcher chömä .... u das bedütet das dir oscho gli wieder chömet ig fröiä mi scho meeeeegggaaa öich wieder z xsehh aui fröiä säch ... no schöni wuchänä liebe vili grües us der schwiizzz lg nathii
Unser einziger Leopard

Tiger
Uau dr Tigr isch hene schön.
10th June 2012

so spannend!
hallo dir abentüürer, i lise öji brichte geng mit viu spannig u wünschti, es hätti no viu meh föteli - richtigi biuderbuechföteli heit dir gmacht! i wär o gärn derbi (-: hie isch äperizit, u z wätter abwächsligswiis sehr warm u de wider chaut, wi itz grad. häbet sorg zu nech. i wünsche öich no vili witeri spannendi u unvergässlechi täg in madagaskar. liebi grüess vor doro
3rd June 2012

Wie immer interessant und atemberaubend! Ich wusste nicht, dass die Elefanten so frei und nah herumlaufen. Ich habe gemeint, man müsse ordentlichen Abstand halten... Ich freue mich auf den nächsten travelblog! Euch alles Gute unterwegs! Bei uns sind starke Regenfälle angemeldet. Seit dem Hochwasser vor sieben Jahren nehmen wir diese Ankündigung nicht mehr so gelassen. Gute Weiterreise! Herzlich Marianne PS: Dass du all die Tiernamen noch weisst, Sarah!
1st June 2012

schöne Bilder
Hallo zäme, mit Spannung habe ich den neuen Blog erwartet, ihr habt ja wieder Sachen erlebt. Die Photos sind einfach auch wunderbar. Wer hat das Bild mit dem Auto halb im Wasser aufgenommen? Wer hat es sich gewagt durch das Wasser zu gehen und auf der anderen Seite ein Photo zu schiessen? Ich habe den Eindruck, dass man als Tourist ausgenommen wird in Botswana, jedesmal nehmen sie euch das Fleisch, Früchte und Gemüse ab und verlangen auch noch saftige Eintrittspreise. Aber wie es tönt, machen es die Landschaft und die Tiere wieder wett. Hier war heute Bandauftritt im KGH, Ricarda musste singen mit ihrer Band. Henk und ich hatten Kegelabend mit seinen Kollegen. Sereina zählt die Tage bis zu den Sommerferien.... du weisst warum! Euch weiterhin schöne Reise. Gruss Barbara
1st June 2012
Prinzip Hoffnung

o meingott
sälüüle zämä ws iisch de mi t däm outo pasiert u z ännäli hockt dine fröhläch u winkt hahah so isch si haut mau u so kenä iq sä ou vermisä näch scho sitärä ewigkeit tschau tschau grüse us jegis vo aune
31st May 2012

Hallo zäme! Mit grossem Interesse verfolge ich Eure abenteuerliche Afrikareise! Euer Tagebuch zu lesen ist eine wahre Freude, Sarah, du bist eine begnadete Schreiberin! Zur bestandenen Prüfung gratuliere ich dir herzlich! Bravo Sarah! Bei uns alles im grünen Bereich, wir fliegen morgen in einer Woche für 2 Wochen nach Mallorca (nicht Ballermann), eine kleine Reise im Vergleich mit Euch, aber das muss im Moment reichen:-)! Ich freue mich wieder von Euch zu lesen und grüsse euch alle herzlich Steffi

Viele Grüsse
Hallo Zusammen Ist mal wieder super spannend, von euren Erlebnissen zu lesen. Wir wünschen euch weiterhin eine schöne Zeit und viel, viel Spass. Liebe Grüsse Ulrike, Jörg, Ben und Sydney
Weg nach Etanga

:-D
Hallo aui zämä :-D Bi euch un Afrika gsest ja höllä schön us, besser aus bi üs. Leider heds scho glüdäd Ig wünschä euch viu spass LG Alessio :-D :))))))))
Abendtrunk Zebras

Uau das Biud isch henne schön. Und Zebras si o schön forauem wens spieglet im wasser.

Föteli
hallo zämä ig hocke mau wieder im schuzimmer und luege öi'i föteli a.. aui ihr klass sogar vo angere klasse vermisse di.. du fäusch üs mega.. oni di isches mega längwilig irgendwie u so ruig dünkt mi.. dir söuets gniese das cha ni jedes ching erläbä oder vorauem ni scho zu 2 mau.. dir sit ja scho mau ufene 8 monatigi wäutreis das isch eif. mega cool fingeni das würd ig o grad am liebste mache weisch .. nume leider chani ni wöu ig no schu ha ... hihi... hie z'jegii duet sech nie würk viu ändärä es wird nume mit der zit warm u mir hei spass aber schüsch isch aues glich... gloubi ämu.. ig fröiämi scho wieder euch de wieder z'gseh .. das hani zwar scho sehr mängisch gschriebe aber ig cha gar nüm ufhöre ... ok.. de chumeni mau zum schluss liebe grüess us dr chli cheuteri schwiiz vor nathii .. !! <3

woow
auso.. ig mache zwar rächt vili komentär isch mir abr eig. egau.. bi euinä erstä idrück si t föteli scho mega schön u das mit dr wüesti isch ultra schöön.. ig gloubs ig übertribe chli oder dünkz mi nume nei ig gloubs es stimmt. hie geit e chlini aber ganz chlini grippe ume t danica isch chrank gsi u t bless o u mii hez o chli gno aber mir geiz ni so shclächt ig ga äm no it schu t giele bewundere nume z biud vo dir uf denä chline activi züg sit ... isch ja typisch so t stung isch zänd mir hei iz e test tschau tschau nathalie rüfenacht
Zebras

tierli
heii zäme.............no mau ig. ih liebe zebras isch soo sweet! d' löie wet ig ou mau so nach gseh! isch mega toll! giraffe si ou soo cool! vermisse nech!! tschau tschau! gruess ANNA GIULIA

Pool Namibias
Hallo zämä,i ha z'föteli vom Pool gse isch sicher cool dör inne z'bade. Am liebste würd ig o gad dört cho Bade. Liebes Grüessli Danica :-)

Pool
Heii Zäme!! ih de Pool wet ih ou mau!! isch sicher mega toll! ig hoffe es geit nech guet im schön warme afrika! gruess us der ou schöne schwiz.........anna

vermissä
heei röthlisbärgers ig vermissä nech aui mega danke für eui vili föteli si si eif. nume no zum bewndere am liebste würdi der nächst flüger näh iche stige u o nach afrika cho u mit euch spass ha!! hüt düemer müglecher wis platztusche... jiiuuuhuuii schad bisch du ni hiee.. ... weis nümm was schribe .. ok de wünscheni euch no e schöne tag oder schöni wüchänä oder soo.. u bis es angers mau weder nöi föteli ich schribet tschau tschau nathalie rüfenacht
From Blog: Erste Tage
23rd May 2012

Hallo zämä Ig hoffä d Eva het ä schonä geburi gfirät. Dir heits sicher mega schön gha wo der geparde heit gse ig wär am liäbschtä a eurä stell den Raubtiere si mini liäblings tier aber nid numä wägä däm den in Afrika isch es augemein schön. @anna-lea: Hei änneli ig vermissä di mega dir hetis soooooooooo schön.Jana
23rd May 2012

Hallo
Hallo zämä, Ii ha grad dii schönä tier-fotiis agluegt. Di si würkläch sehr schön. Bsungers gfaut miir dr giraffe wo gad am ässä iish.! Ii ha oh gseh, dass d'Eva geburii het ghaa..!! Aus guätä zum Geburtstag...! Ii hoffä duu hesch ä schönä tag ghaa z'afrika..! ...und o wenn dr iz haut niid in Jegiistorf sit, o ohni aui dini kolleginnä und bekanntä chönnä firää. @ anna - lea: Heei ännälii, ii vermissä dii scho mega! Ii hoffä diir gfauuts z'afrika u du hesches dört schön! Ig wünschä diir u diirä ganzä family no ä gue ufenthaut in afrika....!!Hdmmm......mmmfgul! _____nmod.bafm.wdnv.bifdd.lysm (ig hoffä du versteisch di abchürzigä ;-)) <3 Ii hoffä diir erläbet no schöni u tolli sache z'afrika..! Und wenn dr znächschtä mau irgendwo imänä meer oder pool gööht gah badä; schwümmet ä rundi fü mii mit..hiä isches nämläch nid bsungers schön u warm. Vili liebi grüess us Jegiistorf dini Sese

Tot: 0.023s; Tpl: 0.005s; cc: 12; qc: 10; dbt: 0.0103s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 956.3kb