Vietnam 2012

Photo 2 Photo 2

Photo 2

January 14th 2012

I 2012 tar vi fly til Saigon... ferden videre tar vi på sparket😊
Skal denne gangen være flink til å blogge så venner og bekjente kan følge oss på ferden!

Da nærmer det seg avreise 😊
Flyet forlater Gardermoen i morgen kl. 15:00. Vi flyr følgende rute:

Oslo - Doha
Doha . Bangkok
Bangkok - Ho Chi Ming City (Saigon)
HO Chi Ming City - Phu Quck

Det blir på veien en mellomlanding i Doha på kun 9 timer!! Blir også en natt i Ho Chi Ming City da vi ikke rekker fly videre samme dag.

Ruten er ikke fastlagt, den eneste som er klart er at vi skal forlate Vietnam den 26. januar og det skal foregå med fly fra Hanoi. Med andre ord må vi på en eller annen måte komme oss fra Phu Quoc og nordover til Hanoi. I Hanoi er tanken å dra på Cruice i Halong Bay 😊

Med andre ord, dette kan bli en spennende ferie med mange flyreiser, busser og taxi.. Får Michal viljen sin blir det nok også noen turer med tog og båt 😊

Skal prøve å være flinke til å blogge!
Trip Length: 6 weeks
Blog Entries: 16
Photos: 460
Words: 6299

Blog Entries

Date Blog Title Location
January 14th 2012 Phu Quoc Asia » Vietnam » Mekong River Delta » Kien Giang » Phu Quoc Island
January 15th 2012 Søndag på Phu Quoc Asia » Vietnam » Mekong River Delta » Kien Giang » Phu Quoc Island
January 16th 2012 Phu Quoc Asia » Vietnam » Mekong River Delta » Kien Giang » Phu Quoc Island
January 18th 2012 Ferden forsetter videre Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City
January 20th 2012 Da Nang - Hoi An Asia » Vietnam » South Central Coast » Quảng Nam » Hoi An
January 21st 2012 Hoi An Asia » Vietnam » South Central Coast » Quảng Nam » Hoi An
January 22nd 2012 Hanoi Asia » Vietnam » Red River Delta » Hanoi
January 23rd 2012 Halong Bay Asia » Vietnam » Northeast » Quang Ninh » Halong Bay
January 24th 2012 Hanoi Asia » Vietnam » Red River Delta » Hanoi
January 25th 2012 Chiang Mai Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
January 29th 2012 Koh Samet Asia » Thailand » Central Thailand » Ko Samet
February 2nd 2012 Malaysia Kula Lumpur Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
February 5th 2012 På farten igjen - på vei til Langkawi Asia » Malaysia » Langkawi
February 7th 2012 Lankawi Asia » Malaysia » Langkawi
February 10th 2012 Langkawi - slapper av :) Asia » Malaysia » Langkawi
February 10th 2012 Hva man ikke utsetter seg for! Asia » Malaysia » Langkawi
Tot: 0.062s; Tpl: 0.004s; cc: 17; qc: 33; dbt: 0.0384s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1017.8kb