Ivo is niet thuis' Guestbook

5th July 2009

btw
JE ZAL eens niet struikelen en dan maar meteen over een pinguin bijna xD
5th July 2009

eindelijk
wHOOOT IVO KAN VIS FILEREN wil ik wel eens zien :D
28th June 2009

Hey Ivo! Leuk om weer wat te lezen. Klinkt allemaal echt super.. vooral dat varen bij walvissen lijkt me erg mooi, en zo dichtbij! wist niet dat dat kon.. Zo te horen gaat t allemaal goed daar, mooizo. Veel plezier nog! Casper
13th May 2009

WAT
Sydney dood leip ouwe:D Minder van die jetleg veel plezier daar nog en ik spreek u spoedig mvg 007
From Blog: Australie
11th May 2009

Zwaai ff!!
Heey! Echt super! Maar 14 juli vertrek ik naar Australie... Alleen dan naar Melbourne. Als goed is zit je dan al in Nieuw Zeeland. Dus als we dan ff naar de kust gaan, dan zwaai jij naar Australie en ik zwaai naar Nieuw Zeeland. Of blaas ff een rubbere roeiboot op en peddel ff naar Melbourne... het is niet zover.. En doe je ook de groeten aan mijn tante en oom in Sydney? Maar met je jet lag, hoef je je niet druk te maken. Sommige winkels zijn 24uur/per dag open. Dus als je om 3uur 's nachts achterkomt dat je vergeten bent om een fietspomp te kopen, of zo iets... kun je het gewoon halen. Wat je zeker moet zien... is de foodcourt.. Die vind je bijna in iedere overdekte winkelcentrum. Ik kan zelf al niet wachten tot ik daar ben. Ik hoor wel verder hoe het daar is! Groetjes en xox Truus!
From Blog: Australie
3rd May 2009

Hartverscheurend
ivo , ivo , ivo wat is dit een hartverscheurende blog:P echt een actie dat een kleintje op jou nek ook moet omdat hij pijn hebt en dat je vervolgens maar random wat gaat mee zingen wat je niet weet. argh van dat jongetje met dat stilleven verhaal terring heftig dat hij de moordernaar opeens erin verwerkt. NAja ieder geval nog veel plezier en doe voorzichiting in je volgende tussenstop. met vriendelijke groet uw diabolische koffiedrinker
From Blog: vakantie
5th April 2009

Slaan met stoken!
haha ivo leuk om weer een blog van je te lezen:) Mooi foto'de de foto van jouw in de auto en op de achtergrond een olifant is echt geweldig:D en met al die lieve kindjes op de foto awww. Maar hoe oud zijn die kindje eigenlijk vooral met die drugs problemen en slaan met ijzeren stoken intereseert mij erg:) BTW kom niet zwart terug want mischien komt Geert Wilders hier aan de macht en mag je het land niet in :P Heey houw je haaks en spreek je spoedig weer dag Grote vriendelijke reus:)
30th March 2009

Impressive.
Thanks voor de update man! Zo te horen is het nog al een belevenis... en hoe die kinderen met elkaar omgaan, bijna niet voor te stellen. Laat wel zien hoe goed we het hier hebben, en toch als mongolen met elkaar omgaan. Zie al het geweld ook in NL... All the best iig and keep us up to date! Steven.
27th March 2009

"the heart lies in Africa"
Hey kater! Echt tof je blog! Prachtige foto's bij de tekst. Echt wicked. Je hebt al veel gezien en dat laat het thuisfront toch echt jaloers =P Als ik zo'n neushoorn zou zien...wooza! ha ha Ik hoop echt dat je tijd van je leven verder hebt daar in Afrika, want je doet het al superduperuber! En als je nog zo'n slang ziet, moet je maar terugdenken aan de wildboyz afleveringen, ha ha.
21st March 2009

Er is er één jarig!
Er is er één jarig, hoera, hoera! dat kun je wel zien dat ben jij!! dat vinden wij allen zo prettig jaja! en daarom zing ik heel blij, blij, blij, blij! hij leve lang hoera, hoera! hij leve lang, hoera, hoera! hij leve lang, hoera, hoera! lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria, in de glooooriiiiiaaa, in de glooooooorriiiiiiiiiiiaaaaaaa! hieperdepiep, hoera! hieperdepiep, hoeraaaaa!!! twee violen en een trommel en een fluit, want Ivo die is jarig en de vlaggen hangen uit! ei, ei, ei en we zijn zo blij, want Ivo die is jarig en dat vieren wij, ei, ei! hoera, hoera, is de koffie nog niet klaar? nee, nee. nee, nee, geef me dan een kppje thee. hij leeeeeveee, hij leeeveee, hij leve 100 jaar! 100 jaar te leven, 100 jaar te leven, 100 jaar te leven in de gloria, in de gloooooriiiiiiaaaaaa, in de glooooorriiiiiiiaaaa! hieperdepiep, hoera! hieperdepiep, hoera!!! Deeeeeeeeeeeeee kop van de kat is jarig en z'n pootjes vieren feest, zij staartje kon niet meedoen, want die was pas ziek geweest! hij kwam pas uit het ziekenhuis en had zo'n last van z'n keel! en al dat dansen en dat springen was hem veel te veel!:D happy birthday to you! happy birthday to you! happy birthday, dear Ivooooo! happy birthday to youuuuu!!! gefeliciteerd lief!:D x Lara
18th March 2009

wow!
hoi Ivo! Toen ik vandaag aan Emma vroeg hoe het met je gaat, tipte ze me dat je deze blog hebt! Wat leuk om te lezen en te zien! We wensen je nog veel avonturen en alle goeds! Groetjes, Dieneke en de rest van de family!
16th March 2009

Hey beste vriend
Ha die Ivo...wat zie je er bruin uit op de foto's zeg! We missen je hier in Nederland wel hoor... Ik heb een paar mooie foto's op je blog gezien...prachtig! Vooral de foto's waar jij niet op staat.......(zegt Jur naast me haha) Nou jongen, doe rustig aan en geniet van alles wat je meemaakt. Groetjes, Peter, Lisanka, Andy en Jur.......en een poot van Zora en Kunta!
15th March 2009

KINDEREN
IVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ik heb altijd al geweten jij bent de perfecte vader! =) en dan maar zeggen kinderen dit en dat maar je bent nu al goed op weg xD Goede foto's btw je krijgt eindelijk een klein beetje kleur niet te zwart terug komen he:P ook niet als kalkoen please Ik verheug mij erg op je nieuwe blog! Peace out je weet wel je niet criminele neger uit A'dam

Tarzan in de rimboe
Heey!! Ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt... maar ik heb het een beetje geprobeerd uit te vissen... Zo te zien is het hartstikke gaaf daar!! Je hebt al meer dieren gezien in die korte tijd, dan ik al die tijd in Austalie... Of tellen plat gereden dieren ook mee? Ik vind het echt leuk om de foto's te bekijken;) Maar als ik de keuken bekijk waar de aardappelen of zoiets gekookt werden, zou ik van te voren met liefde afscheid nemen van de keuken die hier thuis staat(A):p Was het moeilijk om een beetje te wennen aan Afrika? Want hoe is het eten daar?? Heb je al gekke dingen moeten eten?? Zoals een lekkere harige spinnenpoot of een teen van een ijsvogel? Of voel je je net als Tarzan in de Rimboe?:P En ben je nog wel te herkennen straks op de nieuwe foto's? Ik weet namelijk niet hoe zwart je geworden bent. Nou ik hoor wel!!;) xox vanuit Almere van Truus

Ivo is tha boesh-boesh
Heey Ivy, Het is echt leuk om te lezen dat zelfs met moordlustige slangen je het toch leuk hebt! Na al die jaren over je reis te hebben gesproken is het fijn om te zien dat je eindelijk je droom toch waarmaakt. Ik wacht in spanning op je andere verhalen, want we missen je wel hoor! Succes met je Indiana Jones acties! Een hele dikke kus van Aeden en Mij!

heyy
heyyy ivo je heb het naar je zin zo te horen!! vin het egt goed dat je dat doet lijkt me zwaar werk het is daar vast lekkerder weeer dan hier!!:P heel veel plz en suc6 daar en ik ben benieuwt naar je volgende blog keep up the good work;) Xx karen
28th February 2009

AAAAAAAAAAAAfriiiiiiiiiiiiiiiiiiikaaaaaaa
heya heya die Ivo. Eindelijk is wat foto's. Zorg nou ook ffies dat je je eige foto's op een comp ken zette. Stuur ze op naar Laaaaaar en zij knalt ze dr wel ff op. Maar ik ben blij met de foto's die er nu zijn. Dat dier met blond haar dat aan het koken is he? wat is dat nou voor dier? Ik heb gehoord dat er tibetaanse zwamzwoeliej struisvogels rond lopen in Afrika, is dat nou zo 1? Dat zelfde beest zag ik achter die auto staan en ook met jou rugzak. Ik zou maar oppasse man, heb gehoord dat ze gevaarlijk kenne zijn. Vond het vet dat ik je laatst ff heb gehoord. JAHAA DAMES EN HEREN ivo heeft een eigen appartement. Zo een bush bush is het er niej. Ik durf zelfs te wedde dat Ivo nu aan een glaasje witte wijn zit daar en ons uit lacht hoe koud het hier is haha. maaruh heey Ivo nu ff voor het serieuze he. Hou je blog bij !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zie er naar uit om een mail te ontvangen.
27th February 2009

dat werd is tijd
beste ivo eindenlijk horen wij wat van jouw wilde avonturen in Afrika dat werd wel eens tijd! Vet relaxed dat je allemaal dieren heb gezien vooral die olifanten echt stoer:D! en natuurlijk ook alle andere dieren minder van die slang ik heb iets tegen slangen>< beter dat hij gedood is=) Ik hoop ook echt dat je aan je belofte kan houden om meer blog's te updaten want ik moet iets te doen hebben! het gaat je goed gozza peace out!
26th February 2009

leukleukleuk
Hey Ivo, Echt super om wat van je te horen! Het ziet er echt zo gaaf uit heh, dat je zo dichtbij kan komen. Ik ben benieuwd hoe het project met straatkinderen gaat bevallen, heel iets anders. Mijn reis naar Australië is inmiddels geregeld, 6 juli kom ik aan. Nou ik hoop dat je erin slaagt je blog bij te houden, zou erg leuk zijn haha. En Lara bedankt voor de foto's! xx Stefanie
26th February 2009

hey lief!
voor het gemak heb ik wat foto's erbij gedaan van Thierry:D (als je dit niet wilt of je wilt minder foto's dan kan je die verwijderen. dan moet je eerst naar je entry en dan photos en de rest spreekt voor zich:D) de titels kan je ook veranderen... kep er maar wat onder gezet:P wat een wilde avonturen:D en ik ben nog steeds onder de indruk dat ik laatst een roodborstje heb gezien:Pgrrrr kben jaloers:( maar veel plezier!!:D x Lara
13th February 2009

video'zzzzzzzzzzz over afrika
http://www.youtube.com/watch?v=TxzxPyfsSxY http://www.youtube.com/watch?v=SlgGtAmsDlE http://www.youtube.com/watch?v=lPT_3PEjnsE http://www.youtube.com/watch?v=cgHBdLx_Zmo
25th January 2009

heya Ivo
There where many roads for you. Roads with many friends. Roads of love. Roads of taking differant footsteps on this world. Many roads fell and a few roads will stay. Also this path that you are walking right now. This is the path f the world. You are listing to the tune of the world. This is you're whisdom. Time will never repeats itself. The seconds when you are reading this will never coming back again. The 9th of januari 2009 is differant than the same day in 2010. But the memory's we all have will repeat over and over again. And this journey, this footsteps you are doing right now will come back in you're mind. to hear the music of the world over and over again. So if you are back, let us hear the music of the world. Let us hear the story teller of the world talking about his journey. Jurriën
From Blog: Ivo is veilig!

Tot: 0.09s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 38; dbt: 0.0467s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb