FreDaInZuidA's Guestbook

16th August 2010

omg wat gaat dat snel zeg:P Heb net een beetje alle blogs bijgelezen in het kader van studieontwijkendgedrag(A) (stomme herkansing..) Wel echt allemaal geweldig wat jullie hebben gedaan hoor! en btw die helm staat je wel echt super fre:P x eline
From Blog: Lima
14th August 2010

wat leuk
wat leuk, riepen we hier in koor :p dank je wel voor de goede zorgen en ook genieten van z-fr natuurlijk! groetjes
14th August 2010

Groet
Hi lady's, wat leuk om jullie verhalen te lezen en de mooie foto's te bewonderen. Veel pleezier nog de laatste dagen. En heelhuids weer terugkomen!!! Groet vanuit Zuid-Frankrijk. Lia
13th August 2010

Wat leuk om te lezen allemaal! Echt leuke foto's!!!!! Kus! P.S. Kip: ik heb je gemaild over Barca!
12th August 2010

Waaaauuuw! Gave foto's!! En die pinguins zijn echt hip !
11th August 2010

i like
...jouw shirtje! :-)
9th August 2010

prachtige foto's weer
zus je wordt bruin! wat gaan we nou krijgen?
From Blog: Woestijn
7th August 2010

Klopt!
We hoorden toevallig van een tour guide dat het inderdaad eucalyptussen zijn die geplant zijn om de erosie te voorkomen in de jaren 60. Ze ruiken lekker inderdaad. We zijn er dus ook achter dat ze overal hier voorkomen, beetje maf op die hoogte!
7th August 2010

Re
Tnx voor je reactie, ik zal wel ff met cees overleggen ik vind het echt goed dat je gewoon ontsalg neemt als je het niet naar je zin hebt, maar wel heel jammer natuurlijk. Dan zie ik je gewoon in NL :P We zijn de 17 weer terug...!
6th August 2010

Jezus wat mooi allemaal!!Die bergen wauw! Maar,moet wel zeggen: mijn knien hadden dat echt niet volgehouden al die trappen :p Miss hadden julie het al van cees gehoordmaar heb niet al te best nieuws: ik ga eerder weg uit spanje. Een hoop dingen vallen tegen (vooral de (afwezigheid van) drukte) en ik heb t vaak niet naar mn zin. Dus heb er tijdje mee gezeten en heb uiteindelijk besloten om ontslag te nemen. Heb wel een opzegtermijn van 2 weken..wat uiteindelijk is ingekort naar 1 week...dus ik heb aankomende dinsdag mn laatste werkdag.. Dus sorry Daan, jij en cees moeten maar ff kijken wat jullie willen doen, of jullie het gaan cancellen of alsnog naar barca gaan.. Kus!
6th August 2010

mooie foto's
wat maken jullie een mooie foto's. het ziet er elke keer weer indrukwekkend uit. het is wel een indrukwekkend berggebied, die Andes. veel liefs

valt me mee
ja valt me mee dus, verhalen over Cuzco gaan volgen!

Koud...
Uhm, op zich is het een beetje koud hier, dus zwemmen lijkt me niet zo'n goed idee. Bergbeklimmen doet geloven dat het warm is, maar dat is het toch eigenlijk niet geweest in Copacabana... We hadden ook geen warme douche...

Uhmm...
Ik durf het bijna niet te zeggen. Maargoed, je weet wel wat er gaat komen, ik heb hem dus nog niet gezien... Maarre Daan en ik gaan em kijken als we terug zijn (binnen 3 dagen ofzo).... Ja, ik schaam me diep.

Wanneer in NL?
Hey Anna! Wanneer ben je weer in NL, is het na 17 augustus? Dan kom ik namelijk weer terug =). Laat maar weten per mail ofzo! Liefs

Cataratas
Jullie eerste kaart uit Brazilie vandaag 3-8 ontvangen. Kijk uit naar nieuwe verhalen uit Cuzco.

water?
Leuk om jullie verhalen te lezen, mooie foto´s! Kan je ook zwemmen in 't Titicacameer? 't is maar een idee hoor ... Kijk wel uit voor de krokodillen, voor mensen die niet op de foto willen en voor blote billen. Veel plezier en liefs van je MenP.
2nd August 2010

Cuzcooo!!? Je hebt toch wel je keizer Kuzco-dvd goed bestudeerd voor je vertrok hè....!?? :p Beetje jammer van de kou daar zeg :(. Wat is t temperatuurtje overdag?? Bij ons is alles goed gegaan! Echt een aanrader hoor, rondrijden door Italyyy! Xxx

super leuk!
hoi hoi, super bedankt voor jullie leuke verslagen en vooral fotos! Het is erg leuk om ze te lezen en ik heb echt zin in ook zo´n tripje te doen! Ik hoop dat jullie verder van deze trip kunnen genieten en dat alles wel gelukt - maar eigenlijk ben ik er wel van overtuigd. Groetjes uit het regende D´land - en ik kijk uit om over 2 weken weer Nederlandse lucht te ademen. Anna. Veel plezier in Peru!!! Ik ben benieuwd op jullie fotos!
2nd August 2010

leuk verhaal weer Frejanne! Ik zou er voor tekenen om een duik te kunnen nemen in zo'n mooi blauw meer. Liefs, Jelmer

Groetjes uit Copacabana!
Leuk dat je alles hebt gelezen enne, hoe was jouw reis??? Heb je het naar je zin gehad en geen nare autopech? Bedankt voor je reactie!

Dank je wel
Heb al twee kaartjes naar je verstuurd, ben erg trots op mezelf de derde zal binnenkort volgen, we stellen deze reacties zeer op prijs!

Recordhoudster!
Ja, goed van ons he! Fre is heftig aan het smeren, Daan is voorgebakken. Vandaag trouwens wel echt een kleurtje gekregen op het water, zie volgende blog!

Top!
Toch mooi dat je nu reageert =) en nog beter dat je alles leest! Alvast veel plezier in La France!

Superleuk!
Superleuk dat je gaat treinen met Emma en Juliet! Waar gaan jullie heen? Alvast heel veel plezier en bedankt voor je leuke berichtje!

Tot: 0.07s; Tpl: 0.005s; cc: 13; qc: 37; dbt: 0.0371s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb