Eva Mirijam's Guestbook

15th September 2010

Hey Block, Schoen, dass min Blog glaese worde isch. Shark Diving isch sehr iidruecklich xi und wuers grad wiedr mache. :-) Hoffe mer xeht sich am Weekend. Haesch jo au wiedr voll Programm, wieni vernoh han... bis gli, Eva
15th September 2010

Hey Stephi, Klar, mache denn e Diashow oder so, wenni wiedr dihei bin. Waegem Ruebli wirds wohrschindli nuet, welli am gliiche Tag no ame Hochziit iiglade bin und das Vorrang hetti. Abr mues eh no luege, wie fit ich denn wird sii... bis gli, Eva
6th September 2010

brüederli
Liebs eveli i mäld mi au ändli emol. han din blog mit spannig mitverfolgt ond hüt gstuunt, zläse dases scho eine vo de letschte iträg isch.. Tönt ja sehr kuul, bsunders das mit de wisse haie, da isch sicher idrücklich :). Freu mi dini bricht ond erfahrige live zghöre. (mer schriibt jo ned alli sache i sonen blog..) din brüetsch dr simu (jetze ä bärner)
6th September 2010

hey eva, gseht ja mega cool us bi öich, was dir so alles machet. fröie mi scho uf di usfüehrlech bricht,we mir üs wieder gseh. weisch scho öbd am rübli chasch drbi si? simi u ig fahre im aschluss zrügg uf döttinge du chöntisch also mifahre... liebe gruess stephi
25th August 2010

Hällou .kl Niul! Ja, es ist nicht immer ganz einfach und das mit dem Baby brachte mich tatsächlich etwas an meine Grenzen... Es war die erste Geburt überhaupt, die ich ganz miterlebt habe und da sich der einzige Arzt aus Angst, etwas falsch zu machen, verzogen hatte, wurden wir Studenten in die Verantwortung gezogen. Die junge Mutter musste viele Schmerzen ertragen und wurde einfach mit Wehen allein auf dem Gang stehen gelassen. Auch erfuhr sie erst nach der Geburt, dass ihr Kind tot war, obwohl man es vorher schon per Ultraschall bestätigt hatte. Nachdem sie sich dann von ihrem toten Kind verabschiedet hatte, wollte sie es nicht mehr sehen. Ich habe das kleine Geschöpf dann genommen und ihm eine halbwegs akzeptable Alternative gesucht, damit es nicht einfach im Ausguss abgestellt wurde. Danach ging die Arbeit beim nächsten Patienten weiter... Du hast recht, ich kann ja dann mehr erzählen, wenn ich wieder zu Hause bin. Eigentlich wollte ich heute mit Mami telefonieren, habe sie aber nicht erreicht. Ist sie schon im Lager? machs gut und bis bald, Eva
25th August 2010

Krass
Krass, was du da im letzten Beitrag schreibst. Vor allem mit dem Baby im Ausguss... Hoffe, du kannst das verarbeiten. Meine Gratisminuten sind leider nur in Europa gültig, nicht in ZA. Aber du kommst ja bald wieder. Das mit dem Straussenei war eigentlich ernst gemeint, da ich seinerzeit selber eines heimnehmen wollte, aber nirgendwo eines auftreiben konnte. Habs mir aber nochmal überlegt und herausgefunden, dass es wohl doch keine so gute Idee ist. Wüsste gar nich wo aufstellen... ;) Noch schöne letzte Arbeitstage!
23rd August 2010

wie wahr, wie wahr
Hällou .kl Niul ;-) Jo, es isch eifach de Hammer do und wett gar nüme heicho. Hüt isch grad Halbziit und mer glaubt gar nöd wie schnäll die Ziit vergoht... Struusse-Ei? Hm, do laufi fascht jede Tag dra verbii, sött aso guet eis ufztriibe sii. Allerdings gits die Eier i allne Farbe, Variatione, Schnitzereie und Priisklassene. Wenn du das also ernscht gmeint häsch, müesstisch no gnäueri Agabe mache. Über es Telefon vo dir würdi mi notürli freue! Viel Spass ide summerliche Schwiiz und en liebe Gruess ad Rahel! Grüessli vom andere Ändi vode Wält ;-) Dlom
21st August 2010

Interesstant, interessant...
Hello Dlom Spannend was du so machsch am andere Ändi vo de Welt. Da wird mer fasch niidisch... Woni de letzt Blog-Iitrag gläse ha, isch mer no e Bitt in Sinn cho: Chasch mer es Struusse-Ei heineh? :) Mini Gratisminuten ufem Handy giltet au international, d.h. i usgwählti Länder. Ich luege mol, ob Südafrika au debii isch und lüte denn vilicht mol no a! Have fun! Däniul
15th August 2010

Richtige Wahl
Liebe Eva Ich freue mich, dass Du die richtige Wahl für deine "Sommerferien" getroffen hast: lehrreich in jeder Beziehung. Dr. Visser macht das gut. Gruss Papi
13th August 2010

äbefalls begeischteret ;-)
Hey Lea! Jo, isch super do und mer dörfed würkli viel mache, womer ide Schwiiz während em Studium wohrschindli gar nie würdi dezuecho. Usserdäm xeht mer do Sache zom Teil fascht täglich, wo in Europa eifach e absoluti Sälteheit sind... Wirde aber denn i eim vode nöchschte Blogs nomeh dezue schriibe. Ich hoffe, dasses au dir guet goht und dus chasch gnüsse, wo au immer du grad bisch! Gäll du bisch mittlerwiile ganz fertig?! Grüessli usem Süde, Eva PS: D'Barbara loht dich au grüesse, wenn dich no a sie magsch erinnere...
12th August 2010

begeischteret! :-)
Hey Evi! Danke vill mal fürde Link, finds uh intressant all die Sache zläse. Muess ja scho zuegee, dass mich Afrika au scho immer greizt hät, um dete mal e churzi Ziit zschaffe... wer weiss, vilich bruchets ja irgendwänn und irgendwo mal e chlini Physio! :-) Absolut mega lässig findi, dass ihr dörfet Hand alegge... Fallt eim am Afang scho schwer, wiemer ufen Patient zuegaht etc., gäll? Aber ich bi sicher, du machsch das mit links... :-) Freumi, meh zläse und hoffe, dass auchli an Sand dänksch, es chlises Souvenir für dich! :-) Ganz liebi Grüessli und Umarmig Lea
7th August 2010

alles Gute
Hallo ihr Praktikantinnen. Ich wünsche euch eine erlebnis- und lehrreiche Zeit. Eure Neuigkeiten werde ich weiterhin mit Interesse lesen. Liebe Grüsse aus der wieder sonnigen Schweiz. Roland
4th August 2010

Greetings from Switzerland
Hei Eva, Wenn du mir scho vo dim Blog hesch gschribe, hani dänkt de müessi o Mau ga luege. Das tönt ganz interessant und abentüürlech. Hoffe äs klappet aus so wie du dirs vorsteusch und de wünschi dir no ä ganz gueti Zyt u bis im September! ; ) Fröie mi! Häb dr Sorg u bhüet di Gott, nelly
2nd August 2010

Lieber Götti, Natürlich hatte ich deine Tipps vorher konsultiert! Aber nach zwei Stunden haben wir die Suche nach Holydayauto aufgegeben; die waren einfach nicht auffindbar... Fotos werden bald folgen, wenn ich das mit dem Komprimieren draufhabe... Aber du hast recht: Cape Town ist ein Traum :-) Danke nochmals für dein grosszügiges und sehr nützliches Geschenk!!! Grüessli, Eva
31st July 2010

Karten!
Liebe Eva Schön zu hören, dass ihr das "Zu Hause" wieder gefunden habt. Du weisst nun, warum ich 6 Karteikästen voller Karten zur Verfügung habe: damit ich rein und raus finde, in den Alpen. Guten Start Papi
31st July 2010

fast etwas sprachlos -aber amüsiert
meine liebe Eva... liebe ganz fest betont. Das mit dem Mietwagen hättest du dir sparen können, wenn du meinen Stick in dein Laptop gesteckt hättest... >s. www.holidayatoto.de (wie dort erwähnt, bekommst du dort garantiert den günstigsten Car, ohne Selbstbehalt, den musst du nämlich bei jetzigen Auto ziemlich sicher abschreiben, die finden bei der Rückgabe immer irgend einen Krazen, ein Löchlein in der Glasscheibe oder eine Beule ..) - Nun ist aber fertig mit den "Belehrungen" Es freut mich zu hören, wie das bei euch so läuft! Cape Town ist einfach saumässig schön und spannend, nicht nur für Autofahrer. (Eine Investition in einen guten Stadtplan würde ich dir trotzdem empfehlen ist sicher nicht Verschwendung.) Und dann einfach mal einen Tag herumfahren, dann kennt man sich sofort aus. Kapstadt selber ist ja starssentechnisch ziemlich einfach aufgebaut, was man von den Autobahnen und der Umgebung nicht so behaupten kann - da sieht alles gleich aus. Nun wünsch ich dir weitere viele Erlebnisse und freue mich schon auf deine weiteren amüsierenden Berichte. LG Gery (hast du vor irgendwo Fotos im Internet zu plazieren Picasa oder so? Wär super...!

Tot: 0.06s; Tpl: 0.004s; cc: 4; qc: 29; dbt: 0.0409s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb