DHLraf's Guestbook

21st March 2012

En hier schijnt de zon dat ik er zeer ogen van krijg...
Wat een lekker lenteweertje hier in de kempen... da's echt genieten man... ;-) Allé vooruit... je kiwi-toestanden zitten er bijna op... 'k ben nu al curieus naar je belevenissen ginder. Tot binnenkort hé Wref ;-)
20th March 2012

aftellen
Hopelijk is het weer daar een beetje meegevallen en kan je op het einde van de week uitgerust terug naar huis komen. Geniet nog van je laatste dagen NZL. Groetjes Greet
19th March 2012

De kaars...
Euh Raf... ik had geen kaarsen meer liggen maar ik heb dan maar het licht van de garage laten branden... normaal gezien zou de wind daar nu al wat moeten beginnen luwen... niet? ;-) Allé dan zijt ge uwen bazaar daar aan 't afbreken... wanneer vliegt ge terug naar hier? Of vliegt ge ineens door naar Brazil ? ;-)
16th March 2012

Leuk om te lezen...
Hoi Raf, ik vind het leuk om te lezen dat je het daar precies echt wel naar je zin hebt. Ik hoop dat al die connecties daar je misschien kunnen helpen aan een geschikte job hier in België. Geniet van je laatste week daar in Down Under (of hoe noemen ze dat daar in Nieuw-Zeeland?) Tot binnenkort. Jij waarschijnlijk weer knalbruin en wij nog steeds sneeuwwit. Grts
16th March 2012

Ziekjes ?
Lang leve de aspirientjes :-) Al goed dat het bier lekker was. Hou je goed en 't amusement daar verder nog hé. Groetjes!
11th March 2012

KEMPENSE KIWI
Gij maakt daar nogal wa mee gij ;-) Ik denk dat ge de volgende Ocean Race gewoon moet meedoen op één van die boten... connecties Raf! Maak u daar populair... zet uw lederen klak op en laat ze daar eens zien wa gij allemaal kunt op ne zeilboot ;-))))))) En zegt dan dat ge nog ergens wa mensen kent die graag zeilen en zot doen ;-)))) 't Kan goe zijn dat ze ons nen boot gratis geven... om naar den andere kant te varen ;-)))))) Geniet ervan !
From Blog: Vliegende boten
7th March 2012

Ik kom af!
Moest ik kunnen ;-) Klinkt goed ginds! Ik ben net terug uit de europese alpen => mss een tip voor ginds (Alpen op en af)? Hoewel ik denk dat er niet veel sneeuw zal liggen? Slukes
6th March 2012

Worst en puree
Haha ... Raf ... voor worst en puree en blonde Leffe naar Nieuw-Zeeland ? Fijn te lezen dat het je goed gaat, houden zo hé ! Groetjes van ons allemaal.
6th March 2012
Zonsopgang

Schoon fotoke Raf !
En dan vooral die verlichte kanjers van masten op de voorgrond ;-) Hoe heb je deze foto genomen? Heb je dan toch die opblaasboot meegenomen? Of sta je hier gewoon aan den andere kant van den dok? bwana
5th March 2012

Lol
Je bent het toch ook gewend als niet alles loopt zoals je verwacht ;)
4th March 2012

UPDATE
He Amigo. Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren avond iets gaan eten in de Grill Carée met liesbeth en Erwin. Vanmorgen de fiets opgekropen en voor de eerste keer buiten gaan rijden terwijl Wen de kids was gaan halen. Deze namiddag gaan tennissen met Wendy op Ter Heyde tegen 2 tieners tijdens de zondagcompetitie. 9-6 gewonnen. Ni slechts hé. Wendy is nu naar het concert ter nagedachtenis van Lieve Steurs. Deze week nog eens goe doorwerken en vrijdag vertrekken we met de zwerver naar Oostenrijk tot woensdagmorgen. Hou ze warm ginder en hou je vast aan de takken van de bomen tijdens de lokale stormen. Alhoewel da is ook ni aan te raden zeker tijdens een storm . Tsjawkes.
2nd March 2012

Orkaan!!
Hoi Broertje, als daar een "orkaantje" op komst is zal de zon niet meer zo hevig schijnen en kan je al niet verbranden,hé. Je ziet dat elk nadeel ook wel een voordeel heeft. Zorg toch maar dat je voorzichtig bent, hé. Die vrije dagen zal je ook wel goed doorkomen zo te horen. Je hebt toch een internationaal zeilbrevet ? Groetjes Greet
29th February 2012

have fun
he raf alles is daar blijkbaar in orde en ik heb zoals ge kunt zien uwe blog open gekregen ik ben hier wat aant bijwerken op mijne bureau en hier is het 13 graden en zwaar bewolkt zaterdag gaan we terug open du vrijdag vliegen wij er ook weer in we zijn terug van londen en da was toch wel een leuke trip ik weet nog niehoe ik hier fotos aan moet toevoegen maar als ik daar uit ben dan stuur ik er wel een paar gisteren nog een nachtje antwerpen gedaan en bij de viky gaan eten da is ook wel eens een aanrader jjaaa den ene gaat reizen en den andere gaat eten groetjes en have fun tot de volgende bart
From Blog: Factor 50
29th February 2012

Cool man !!
Super, wat een ervaring!! Geniet van elke seconde.... geen slecht idee van die handpomp met zonnecreme !!! Maak er maar gebruik van ! Groetjes Ellen (mama van Charlotte en Jules)
From Blog: Factor 50

www.dhl.com
Ja maat, heel dat concept van transport is niet voor iedereen weggelegd. Ik heb even naar foto's gekeken van een Thalys trein en van een gewone IC trein ... men moet al in den 'transport business' zitten om die uit mekaar te kunnen halen. Ik ken nochthans een firma die zich daar in gespecialiseerd heeft ... en heb als referentie hun gegevens in de titel gezet :-)

Leuk om te lezen
Hoi Raf, Leuk om te lezen dat je goed bent aangekomen aan de andere kant van de wereld en blijkbaar nog niet te veel last hebt van jetlag. Nu kan ik eindelijk eens nuttig gebruik maken van onze iPad om hiermee jouw verhaal te lezen,anders wordt deze toch maar gebruikt door ons meisjes om spelletjes mee te spelen of door de Jo om de Gazet te lezen. Ik kijk al uit om je volgende avonturen te lezen. Veel werkplezier ginder! Groetjes Patris

Goed !
Heel fijn te lezen dat het je goed gaat. Groetjes en nog veel (werk)plezier.

BOOTJE VAREN
Ale, werk ze goe ginder en ik zal er wel voor zorgen dat u vrouwke niks tekort komt. (graptje) Amuseer je ginder en geniet ervan. Werk ook aan u conditie voor onze trip naar de bergen he en ni teveel van die kattepis (Heiniken) drinken. Greetrs The plumber

leven kan hard zijn.
Hé amigo, Vandaag de eerste dag terug mijn werkbroek aangedaan na een weekje glijden in Oostenrijk. Super weer gehad, super sneeuw maar wel druk. (allemaal oranje buren op de piste). Hier komt stilaan de lente in het land. Deze week zal van spinnen ni veel in huis komen denk ik wegens overvolle agenda, maar da deon we onszelf aan hé. Doe ze allemaal de greetings ginderen en drink aub ni teveel van die kattepis (Heinikenbier)
From Blog: Wreje arbeid

Hellowkes
Veel plezier daar hé ! Groetjes van Antoon, Wout, Steven en Liesbet.
26th February 2012

goe begonnen
Hoi broertje, ik wist niet dat gij zo vlot kon schrijven (da gaat zelf beter dan de trein pakken) :) Nu je veilig aangekomen bent zijn we hier allemaal weer een beetje geruster. Geniet van elke (werk)dag en hou ons op de hoogte hé. Groetjes Greet en Brend
26th February 2012

Vertrokken!
Allez blij te horen dat je aan de andere kant van de wereld bent! Geniet van het harde werken!
23rd February 2012

Veel werkgenot
Ik ben zeker dat het een interessante ervaring wordt. De groeten aan de Tuur, Iain & Reinier.

Tot: 0.056s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 43; dbt: 0.0386s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb