AEMulder's Guestbook

10th July 2012

Vanuit de Kleine Veer
Hoi Annemiek, Je relaas gelezen. Het gaat kennelijk prima met je. We hebben ons e-mailadres ingegeven en hopen nu 'automatisch' op de hoogte te blijven. We houden contact! Mariet&John Scheepers
6th July 2012

Globe Trotter
Tsja, Riga is natuurlijk niet groot genoeg voor je ! Leuk om zo'n trip te maken. Zijn de mensen verschillend Esten en Letten ?? Als ik tussen de regels doorlees hen je het prima naar de zin. Knap dat je dit zo toch maar even doet. Ciao
5th July 2012

Ben alweer benieuwd naar je volgende bericht. Goed geschreven.
4th July 2012

Leuk verhaal weer. In het Engels dit keer, maar geen enkel bezwaar, je schrijft in het Engels even leuk. Ben heel benieuwd naar de foto's; ik wacht het af. Succes met de taallessen!
25th June 2012

wat een leventje!
Goed te lezen dat je je prima vermaakt en ook al wat van de taal snapt. Het mooie weer mag je deze kant wel opsturen hoor. groetjes tante Els
20th June 2012

volgende keer iKi in plaats van Champagne
Super dat het Russisch begint te komen ! Die Valeri is toch wel een goede leermeester. Het lijkt er leuk te zijn, maar denk dat er voor jouw ook wel eenzame momenten zullen zijn tussen al die andere mensen. Dat is natuurlijk wel normaal voor mensen in die situatie. Goed dat je dan nog kunt bloggen :) Nou, ik ga aan mijn iKi, liefs
20th June 2012

Cool!
Het lijken mij aardige mensen, maar denk je dat je uberhaupt nog zin hebt om terug te komen naar NL?
19th June 2012

Dat klinkt weer prima. Lekker weer, high society feestjes, internationale aanspraak (voetbal maakt dat ook nog eens extra gemakkelijk) en..., wat een mooi strand daar! Super hoor. Heb je ook kiekjes van het oude centrum van Riga? Ben wel benieuwd hoe dat is. Veel plezier en tot de volgende blog. :)
19th June 2012

bezoek Riga
Het was zeker een erg leuk "lang"weekend bij jou in Riga. Erg gezellig gehad! xxx
17th June 2012

Dat ziet er allemaal mooi uit, zo kun je het wel volhouden. Groetjes en succes. tante Els
6th June 2012

Suc7
Klinkt cool en ziet er super vet uit!
5th June 2012

nou zeg dat ziet er allemaal super mooi uit. Succes met alles, Groeten

jeej
haaaai! Ziet er goed uit, wat een posh badkamer zeg! Kom sowieso op bezoek. xx
5th June 2012

De markt... van alle markten thuis.
Ik heb het subscribe-knopje inmiddels gevonden. Ik zou het wel weten daar... elke dag naar de markt verse spullen halen!

dame op chique :)
Dat ziet er wel gaaf uit, geniet er van. Is het weer al wel een beetje beter geworden. Gr

Pakka
Wat een ruimte! Geniet van je tijd daar. Dikke kus, Pakka!

Tot: 0.052s; Tpl: 0.003s; cc: 3; qc: 28; dbt: 0.0338s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb