Nuo Honkongo iki Bankoko

Asia
February 22nd 2011
Published: February 22nd 2011

Manila, Hosiminas, Kambodza, Bankokas.. Nebuvau as pribloksta as sitomis vietovemis ir nuotrauku nedaug is cia. Manilos galima sakyti beveik ir nemaciau, ziaurus kamsciai ir nebuvo galimybes is laivo istrukti. Hosiminas tai kaip visada pavojingas savo motociklais ir ju viaruotojais, suprantu, kodel pas juos nebuna kamsciu – ten visi vaziuoja, niekas nestoja, nesvarbu kokia sviesoforo spalva dega, visi vaziuoja, o ir gatves placios, tai reikia skubeti pereiti gatve, nes nezinia, kas kesinsis i tavo gyvybe su motociklu ir kauke. Kas man patiko Hosimine, tai cia isbandziau koju masaza – nerealu, vietnamiete tikrai ismano savo darba. Kitas dalykas, kuris cia patiko – sukneles labai grazios, “Sesut, viena nupirkau ir tau” (tikiuosi, patiks). Ir dvi naktys Bankoke. Garsejantis baisiais kamsciais, ping pong sou, kuri Lietuvoje isgarsino Linas Karalius. O as Bankoke isbandziau tailandietiska masaza, jausmas po masazo nerealus, nors ten tave visaip kaip sukineja, bet po visko jautiesi kaip naujai gimes.
Traukiu toliau, horizonte sviecia Japonija, Kinija, Jungtiniai Arabu Emyratai...

Ho Chi Min, Vietnam, pastasHo Chi Min, Vietnam, pastas
Ho Chi Min, Vietnam, pastas

Visur dvelkia komunizmas
Ho Chi Min, VietnamHo Chi Min, Vietnam
Ho Chi Min, Vietnam

Isproteje motociklininkai Ho Chi Min'e

Tot: 0.049s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 23; dbt: 0.0267s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb