Nuo Singapuro iki Honkongo

Published: February 4th 2011

P1000761P1000761P1000761

Singapuras
Singapuras – kramtomosgumos kramtyti lauke negalima, pauksciuku serti lauke negalima, rukyti draudziama, net ir iejus i viesa istaiga prie iejimo kampe sudeti plastikiniai maiseliai slapiam skeciui suvynioti. Gal ir todel sis miestas vienas is svariausiu pasaulyje. Kramtomos gumos kramtyti negalima, nes ja paskui noresis isspjauti, taip pat ir su cigaretem. Apziurejau Singapura is virsaus, miestas dziunglese, labai zalias. Po Singapuro lauke dar vienas didelis uostas – Bankokas. Tailandietiskas masazas, L. Karaliaus Lietuvoje isgrasintas sou su merginomis ir pauksciukais pasirodanciais is paciu netikeciausiu vietu. Buvo pas mus tokiu entuziastu ta sou pamatyti, bet del ivairiausiu priezasciu – nepavyko. Bet i Bankoka dar grisim. Kainos cia irgi labai nedideles, lyginant su miestais Europoje ar net ir toje pacioje Azijoje. Viena naktis Bankoke. Kaip gi neisejus pasizvalgyti nakti. Papraseme taksisto nuvezti mus i jaunimo pamegta vieta, nuveze. Tiesa uz taksi i prieki sumokejome 40 dol (is tos pacios vietos taksi atgal – 4 dol). Taip ir mulkina tuos turistus visuose uostuose vineodai, ar tai Gambija, ar Bankokas – tas pats. Kai taksi uzsuko i viena is gatviu, supratau, kad nieko gero is tos jaunimo pamegtos vietos geriau nesitiketi. Keli musu vaikinukai uzsuko i vidu ir po keliu minuciu sugrizo, nepatiko publika viduje. Pasironkom geriau nueiti i juru gerybiu vietini restoraneli. Kaip ir priimtina sitiems krastams – ryziai, ryziai, ryziai... Pavalgem, paklaidziojom po miesta ir nusprende, kad tailandietiska masaza isbandysim vasario pabaigoje – grizom i laiva. Sausio 20 d. – Kambodza. Karsta diena todel ilgai nesvarste lekiam isbandyti Ramiojo vandenyno temperatura. Papludimys nerealus, smeliukas, ramybe. Ir jau vakare judam link Vietnamo – Hosiminas. Oras pradeda vesti, lauke +17, saltoka kaip ir, is +30 i +17 labai didelis skirtumas, cia tik vakar pliuskenausi, o va jau siandien reikia ieskoti pirstiniu. Kuo istrigo Vietnamas? Daug motociklu ir motoroleriu, zmones nesioja antsnukius ar kaip juos kitaip pavadinti (taip bando apsisaugoti nuo prasto oro) ir vairuotojai jie labai nekokie. Kaip gidas sake – pas juo kamsciu nebuna, nes per visas sviesoforo spalvas jie vaziuoja – ar zalia, ar geltona, ar raudona – nesvarbu – vaziuoja. Ha Long Bay – cia pasiplaukiojom vietinem valtelem. Gamta cia nereali, uolos kylancios is vandens, zveju kaimelis ant vandens, cia pat zvejoja, cia pat miega, cia pat pardavineja. Is vienu is uolu iejome i vidu, tai kad galima i ja ieiti vietnamieciai atrado 1993 m., pritaikyti ta vieta turistams padejo kinai (Made in China). Vidus nieko nepasakysi, grazu, tvarkinga, apsvietimas nepriekaistingas. Priejome prie vieno
P1000767P1000767P1000767

Mano namai is virsaus
is rusenanciu upeliu, o cia pat girdisi burzgiantis motoriukas. “Ar tai naturalu?” – klausiu salia stovincio kolegos. O jis man nesistebedamas – “cia gi pagaminta Kinijoje”. Bet gamta ten tikrai pribloskianti. Sausio 30 d. – Honkongas. Didelis uostas, dar didesnis miestas, kuris man primine New York’a. Daugybe zmoniu, didziules grustys prie perejos ir pan.

The Merlion

Bankokas
Pagaminta KinijojePagaminta Kinijoje
Pagaminta Kinijoje

Vidu irengti padejo kinai, priejus prie vieno is saltiniu aiskiai girdejosi motoro garsas, kuris greiciausiai ir varineja saltini

Kambodza

Vietnamas

Tai as vadinu sviezia

Tot: 0.333s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0462s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb