cesta barmou


Advertisement
Asia
January 20th 2010
Published: January 31st 2010
Edit Blog Post

Neviem asi 21.01.2010?

Plan bol ranajko obed, internet a o 3pm bud do Bagan.
Realita: ranajky, obed, nefunkcny net a zmeskany bus do Baganu.
Pohutne namahavych tahaniciach s taxikarom a agenturami sme sa odvazili pre
alternativu(asi ju neprestaneme lutovat este par chvil) autobus do Yango/Ranoon -Mandalay-Bagan. Pravda je taka ze uz sme na ceste 13 a pol hodky, nespal som ani sekundu a veru ze som to skusal na jednom sedadle, roztiahnuty na zemi, potom na dvoch sedadlach a to vsetko v kombinaciach podla ktorych by sad ala spisat nova (autobusova) kamasutra..nechapem jak to vsetci ostatni robite, rozhodone vstupim do klubu insomnie na facebooku..

Ok. sme v dakom Barmskom MHD, vodic fetuje za jazdy a Branq pise pohladnice. Este sedem hodin a sme tam..tento zazitok doporucujeme len ultra ortodoxnym fanusikom medzimestskych HD liniek.

Po neviem kolkych hodinach/dnoch busovania sme sa dostali do Mandalay, nieco ako druhe najvacsie mesto Barmy, tu je tusim aj opozicna leaderka zavreta (neviem prist na meno ale asi ma nobela za mier a zila kusok od Banbury) a aj fuzaty bratia tu robia divadlo-parodiu na vojensku diktaturu, za co ich po kazdom predstaveni poslu do chladku..Kazdopadne v Mandalay sme dali len busovu stanicu, co bol ultra hardcore, specialne by som chcel spomenut zachody kde vznikali nove bakterie kazdu stotinu sekundy..zdrzali sme sa len hodku kym neprisiel dalsi bus..teda minibus…drtka cista,
ziadne miesto dnu, ale extremne teplo a pred nami nekonecna, prasna cesta do Baganu.

Ale podaril sa nam to len nezbedny kusok,dali sme tradicnu indicku specialitu, teda vyliezli sme na strechu minibusu s tym ze aka to len bude zabafka..boli to vsak tri hodky na najtucnesjom Barmskom slnku, Branq chital docela upal tak sa pekne zniceny nakoniec dostal dole do tienu..ja v mojom pokrocilom veku som stale nekonecne sprosty a tak som sa rozhodol ze to vydrzim, ved vonku to aj tak bolo krajsie…za chvilu vyliezol na stechu chalanisko co robil dakeho revizora a nakladaca batoziny do kopy a ponukol mi Betel a kedze voda uz davno nebola, upal na ceste…jasan ze som si dal na osviezenie hehe a prezil som bez upalu aj ked s cervenymi zubami od tohto legendarneho oriesku.

Nasli sme kvalitne ubytko za 12$ na noc + ranajky v cene (to funguje len a len v Barme) ktore som prave dotestoval a vyzera to na A++

Mesto je uplna diera, vidiek rezany s pieskoviskom, dali sme rychlu prechadzku s cielom najst bazen pre Brankesa. Chybou bolo dat si tricko ktore mi B daroval na xmass, je totiz exrtemne orange, svieti a taha oci von aj so soplom heh, takze cely Bagan uz vie ze sme tu..snad su ready..
Vecerali sme velku poricu nudli s este vacsou porciu piesku, davam im C—

Branq inak stale v dezolatnom stave s polovicnym apetitom, humor stale 100% a picung 200% na uplne vsetko..hlavne na nasu domacu, tora nam nechced prat za rovnakych podmienok ako minuly rok v Thaisku..no mozno z toho este bude neaka velka lovestory, alebo vrazda 
Konecne sme sa dostali k Barmskej whisky, sice stale nie ten tajny product urceny vyhradne domacim, ale ved snad je vsetkym jasne ze neodidem kym to neuchutnam..slepota neslepota 
Myanmar whisky = dolac a par centov. Nechutila najhorsie a dal si aj Branq, pri tom sme pozreli velmi kvalitne videa do nasho cestovatelskeho dokumentu (made by Branq) a taktiez par fotoz co som zrobil a vyzera to tak ze tiez nepojdu vsetky do kosa..



Advertisement



Tot: 0.238s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 49; dbt: 0.0645s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb