Hoi An 9 juni t/m 22 juni 2012


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » South Central Coast » Quảng Nam » Hoi An
June 9th 2012
Published: July 16th 2012
Edit Blog Post

Vanaf Hue vertrokken richting Hoi An en ervoor gekozen om niet langs de kust te rijden maar weer over de Ho Chi Minh Trail. Dus eerst het hele land van Oost naar west gereden om vervolgens richting het zuiden te gaan. Te laat vertrokken dus toen het donder werd zat ik nog op de brommer in de bergen. Gelukkig snel een klein dorpje gevonden met een slaapplek, ongeveer 200km gereden die dag. Volgende dag was het nog maar 80 km naar Hoi An. Dus lekker relax er naar toe gereden en 's middags aangekomen.

Toevallig spak ik wat nederlanders en hoorde dat het nederlands eltal die avond moest spelen. Nederland- Denemarken, gezellig met de lokale bevolking en groepje nederlanders voetbal gekeken op een groot scherm. Vietnamese mensen gokken massaal op de Ek wedstrijden. Helaas voor hun ook op Nederland. Ondanks de trieste wedstrijd leuk gefeest met de Nederlanders na de wedstrijd!

Hoi An is een erg gezellig stadje waar je erg goed kleren/spullen kunt laten maken. Shoppen tot de max!Lang leve de creditcard!
Na uitgebreid onderzoek welke shop het beste is erg mooie spullen laten maken! Wat ik heb laten maken zien jullie wel als ik terug ben! 😊

Omdat mijn keel nog steeds niet over was besloten weer na het ziekenhuis te gaan. Na het verhaal aan de dokter vertelt te hebben werd er een endoscopie gemaakt, eerste wat ik te horen kreeg "You don't have cancer" pfff gelukkig hahaha. Maar het bleek dat mijn membraan van mijn keel ontstoken was en de stembanden goed waren. Met medicijnen zou het na vijf dagen over zijn. Dus was redelijk opgelucht en besloten die vijf dagen in Hoi An te blijven om te kijken of het dan ook echt over was! Maar helaas na vijf dagen merkte ik geen verbetering. Dus weer terug, en weer een endoscopie waaruit bleek dat er niks was veranderd. Pfff advies weer vijf dagen die troep slikken. Als het dan niet over was wist de dokter het ook niet. Dus weer vijf dagen medicijnen, maar helaas het heeft niet mogen baten. Dus besloten het maar zo te laten en het in Nederland te laten bekijken.

Hoi An ben ik uiteindelijk 12 dagen blijven plakken. Erg mooie dingen gekocht, lekker na het strand geweest, gave sportschool gevonden. Dus heerlijke dagen hier gehad.

Gr. Bart


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.074s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 54; dbt: 0.0485s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb