Vietnam - Chau Doc and An Binh

Asia » Vietnam » Mekong River Delta » Can Tho
May 20th 2013
Published: May 21st 2013

Jooo chicos, Vanaf nu draait alles rond water; vanuit Phnom Penh vertrokken met de 'speed'boot op de Mekong rivier richting Vietnam! En ook als je via t water gaat, passeer je de grens post. Ff aanmeren in de Cambodiaanse en daarna bij de Vietnamese paar honderd meter verderop. Strangely enough verzamelen ze alle paspoorten van de passagiers, verdwijnen ze daar even mee en geven die beke ... Read Full Entry

Photos are below

relaxen achterop de bootrelaxen achterop de boot
relaxen achterop de boot

relaxen achterop de boot
echt alles kan per boot hierecht alles kan per boot hier
echt alles kan per boot hier

echt alles kan per boot hier
the fellowship of the mekongthe fellowship of the mekong
the fellowship of the mekong

the fellowship of the mekong
door de kleine riviertjesdoor de kleine riviertjes

jooojooo
jooo

jooo
Mekong delta sfeerMekong delta sfeer
Mekong delta sfeer

Mekong delta sfeer
Tea time 2Tea time 2
Tea time 2

Tea time 2
sfeer op de riviersfeer op de rivier
sfeer op de rivier

sfeer op de rivier

thuisfront
hey kids, Anouk bij het volgende tuin onderhoud ga toch niet meer opspringen voor een wormpje of een slakje hé. Je hebt je beesten bad nu wel gehad. Mmm bij die drankjes heb ik toch mijn bedenking. De cava maar al klaar zeten voor de thuiskomst. Groetjes vanuit het druilerige België.XX

RIP Larry
Ocharme Larry. Waarschijnlijk was hij van de USA naar Vietnam geemigreerd omdat hij gehoord had dat de boeddhisten respect hadden voor al het leven op aarde. Hij dacht daar eindelijk veilig te zijn van de exterminators. Sorry Larry, dat was buiten Anouk en haar trotter gerekend. RIP Larry! Algoed Wouter dat die slang rond u nek niet aan uw adem geroken had. Anders had hij misschien gemerkt dat je juist had gedronken van de pot waar zijn broer in zat! Hopelijk kunnen jullie nog genieten van de laatste dagjes! Wij kijken al uit naar jullie thuiskomst! Groetjes Nathalie, mini-me en Patrick

Zalig!
Ziet er zalig uit, jullie boottrip!! xxx
22nd May 2013

Een zwembaddeke hebben jullie al, nu nog de visvoedmachine heruitvinden en je kan viskes kweken in de tuin! Breng je een bakje zon en warmte mee? Vanmorgen kwam ik fietsers met handschoenen tegen! Tot binnenkort, mama

Tot: 0.126s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 54; dbt: 0.0614s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb