18 februar 2013 michael starter her bloggkarieren.

Thailand's flag
Asia » Thailand » Western Thailand
February 18th 2013
Published: February 18th 2013

I dag stod vi opp når Hannan gol, bokstavelig talt. Det gjør vi forøvrig hver morgen her fordi det bor 2 haner under huset vårt på prøver å påkalle oppmerksomheten til ei høne. (Vi gutta veit jo hvor mye lurveleven som må til for å få oppmerksomheten)

Ellers er det ikke så mye å skrive om. Det er ikke så mye å foreta seg her på øya annet enn å sole,spise,ete og drikke paraplydrinker (happy hour mellom kl 17-18 hver kveld) ellers er det ett ganske spesielt sted med hyggelig og avslappet atmosfære.

Marit gjorde forøvrig en ganske spesiel observasjon under lunsjen i går. Det er en eldre herremann her på ca 66,5 år som har fått seg ei noe yngre thaidame, ca 26,5 år og det sier seg jo selv at det sikkert kan være greit med litt medisinsk hjelp når aldersforskjellen blir såpass. Problemet til denne herremannen var at han nok hadde timet medisineringen sin litt feil, fordi den fikk full virkning under lunsjen når han kun hadde shorts på seg og han slet ganske kraftig med å legge den til rette. Litt komisk egentlig.

Marit gleder seg veldig til å komme hjem nå, bare 2 dager igjen (må innrømme at det skal bli litt godt å komme i normale rutiner igjen)

Mulig dette er siste bloggen før vi kommer hjem, men det kommer selvfølgelig ann på om det blir noe spesielt å skrive om.

Tot: 0.154s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 62; dbt: 0.0819s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb