Noen ord fra Samui

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Samui
February 22nd 2010
Published: February 22nd 2010

Hei alle sammen

VI er nå fortsatt på Samui men har flyttet oss fra Fishermann Village til Chaweng Beach. Vi bor på et nydelig hotell... men de som har designet dette hotellet har glemt å tegne inn kleskap. Er jo ingen plasser å gjøre av klærne og tingene sine, det blir rotete av sånt!!!
Må ta med at når vi ankom hotellet hadde de faktisk ikke registrert bookingen vår, dette førte til at Hege og Robin fikk rom mens vi andre måtte dra avgårde til et hotell oppe i høyden på øya. Det var forøvrig et luxus hotell og en leilighet på 100 kvm med egen takterrasse med utendørs boblebad. Det var fint men som sagt langt unna de andre.

Chaweng er for jentene den optimale plassen å tilbringe ferien, det er her all shoppingen foregår. Det er shopping som er på programmet hver kveld. Det shoppes vesker, sko, T-skjorter, klokker, smykker osv. Alt de kjøper er dyre eksklusive merker som Rado klokker, Ed Hardy klær, Hermes vesker osv. .. Shopping gata her er på ca. 2 km og de trasker denne hver kveld. De går ned hele gata og tar tuk-tuk tilbake til hotellet😊)

langt har bare Christina klart å pådra seg en matforgifting og Mille har blitt en smule solbrent😞

Vi blir på dette hotellet frem til torsdag, etter det blir det tilbake til Fishermanns Village.. Om vi får noe plass på hotell der borte. Er vinterferie i Europa og det påvirker mengden av turister her nede.

Ellers koser vi oss stort sammen med Hege, Christina, Mille og Robin.

Tot: 0.225s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 57; dbt: 0.1624s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb