Blandad info, känsliga läsare varnas


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Lipe
February 6th 2012
Published: February 6th 2012
Edit Blog Post

Senaste 24 timmarna har varit lite.. nja, hur ska jag säga... (äsch, låt oss prata klarspråk på bloggen kära vänner, okej? Okej) det har varit bajsorgier så att säga. Olika symptom och lite variationer men jag gick till farbror doktorn och sa att så här kan vi väl inte ha det när vi ska ut på sjöss i flera timmar? Nä, tyckte doktorn och gav mig någon tablett som ska fungera som någon slags propp (eller som Anna skulle säga:buttplug. ) så nu har vi ätit ett gäng sådana till frukost plus lite imodium.
Jag föstår att detta inte är vad man kanske vill läsa i en reseblogg så jag fyller på med lite mer reseinfo. Vi sitter nu på Koh Lipe och väntar på en båt som ska ta oss till Lankawi. Där stannar vi i två nätter och drar sen mot Koh Lanta för att möta upp Anders och Emelie. Då ska vi bland annat fira Erics födelsedag, masseras, fotfixas, nagelfixas och må gott. Vi har ju räknat fel på en dag vilket betyder att vi har en extra dag i Thailand!!! Ibland blir det fel och ibland blir det rätt! Tjing!

Advertisement



Tot: 0.071s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0504s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb