Lantalta taas

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Lanta
January 19th 2010
Published: January 19th 2010

Joskus sita vaan pitaa muuttaa suunnitelmiaan...
kuten suunnitelma oli, paadyin jatkamaan lomailua hamaan tulevaisuuteen ja palaamaan Lantalle. Lensin Singaporesta Krabin kentalle, mista pojat tulivat hakemaan minut. Vietin muutaman paivan uudessa majapaikassani ennen kuin lahdettiin pariksi paivaksi maaseudulle. Elama kalafarmilla riisipeltojen keskella on oikein rentouttavaa. Istutettiin kasveja ja ruokittiin kaloja aikamme kuluksi ja iltaisin vain katseltiin elokuvia tietokoneelta.

Eilen palattiin takaisin Lantalle ja nyt kulutan aikaani paivystamalla eko-kaupassa omistajan huidellessa ties missa. Vaan mitapa muutakaan sita lomallaan tekisi...

Katsotaan kauanko rahat riittaa ja mietitaan sitten taas kotiinpaluuta. Ehka saan aikaiseksi kayda myos Laosissa tai jossain muualla. Kuukauden sisaan on kuitenkin maasta poistuttava, silla viisumi on vain 30 paivaksi.

Tot: 0.145s; Tpl: 0.01s; cc: 16; qc: 87; dbt: 0.1149s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb