Ko Lantalta

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Lanta
December 14th 2009
Published: December 14th 2009

Kyllapa se aila kiitaa, kun on ahkerana... puhumattakaan siita kuinka nopeasti se menee, kun makaa rannalla tai uima-altaalla. Thaimaassa taitaa olla takana jo yli viikko vissiin. Kuala Lumpurin lentokenttahotellissa tutustuin viiden itavaltalaispatun poppooseen, jotka lahes vakisin raahasivat minut mukanaan Ao Nangin rantakohteeseen, kun saavuttiin Krabin lentokentalle. Ukot, joista kukaan ei lienee ollut alle 70-v, olivat matkanneet kolme viikkoa Indonesiassa ja paattaneet sitten lahtea Thaimaahan lepailemaan (= naisiin). Olihan aikamoinen poppoo :D Hermann, Horst ja kaverit.

Olin muutaman yon Ao Nangissa, mista siirryin sitten lyhyen venematkan paahan Railayhin. Kaunista, mutta niin maan mahdottoman kallista. Bambumajasta, jossa oli kylla oma vessa ja suihku, piti pulittaa 500 bahtia eli 10 euroa yo. Railayssa olin nelja yota ja sitten siirryin Ko Lanta-saarelle, jota useat olivat minulle suositelleet. Ilman sen kummempia suunnitelmia tai tietoja paikasta paadyin Lanta Emerald nimiseen majapaikkaan. 500 bahtilla irtosi talla kertaa suuri moderni bungalovi puutarhan reunalta. Uima-altaalle on muutama askel, samoin kuin ravintolaan ja rannalle. Ravintolasta saa ihan jarjetoman hyvia katkarapuja kasvisten kera sellaisella sihisevalla rautapannulla kolmen euron hintaan. Olen ehka saattanut syoda sita kahtena iltana perakkain...

Kavin tuossa pienella kavelylla ja huomasin unohtaneeni, kuinka pulleita sammakoita taalla Thaimaassa onkaan ja kuinka litteita niista tulee, kun muutama auto ja mopo on ajanut niiden ylitse.

Kuvia tulee, jahka muistan ottaa kameran mukaan jollekkin naista pitkista iltapaivakavelyistani...(tanne nettipaikkaan on matkaa sellaiset 200 metria)

Bungalovin terassilla

Tot: 0.126s; Tpl: 0.01s; cc: 18; qc: 92; dbt: 0.0945s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb