Avontuurlijke afdaling

Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
July 14th 2012
Published: July 16th 2012EDIT THIS ENTRY

Na een woelige nacht (de matrassen waren hard en het onweerde) zaten we letterlijk in de wolken. Door de hevige regenval die nacht was het gevaarlijk geworden om af te dalen naar de rivier. Daarom zorgde de gids voor een wandelstok uit bamboe. Karel zijn schoenen hadden geen goede grip en het was dan ook dubbel zo goed uitkijken. Een verkeerde beweging en de gevolgen waren minder rooskleurig.

Onderweg namen we een verkwikkende pauze en douche aan een mooie waterval met ijskoud water. Het deed wel deugd want het zweet brak weer uit. Na een dik uur wandelen bereikten we eindelijk de oever van de grote rivier en konden we gaan raften. Het was voor ons beiden de eerste keer en het was een unieke belevenis! Het laatste gedeelte deden we op bamboevlotten.

We waren nu wel totaal uitgeput en we hadden geen propere kleren meer na twee weken Thailand. Opgelucht kwamen we terug aan in het guesthouse waar we een heerlijke duik konden nemen in het zwembad. Gelukkig konden we nog net op tijd onze was ophalen die we voor onze tweedaagse trektocht hadden binnengebracht.

Die avond hebben we onszelf getrakteerd op McThai en zijn we vroeg in bed gekropen :)

Tot: 0.168s; Tpl: 0.008s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0458s; 45; m:apollo w:www (50.28.60.10); sld: 2; ; mem: 6.4mb