Vasarnap - Bucsu Chiang Maitol

Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
February 16th 2007
Published: February 16th 2007

Vasarnap eljott az induls napja. Tuzo napsutes, rekkeno hoseggel rukkolt elo Chiang Mai a tiszteletunkre, a jo oreg szallasunkat kiuritettuk delig, levittuk a cuccainkat Kvanhoz a recepcios csajhoz, hogy vigyazzon ra, amig mi az utolso simitasokat vegezzuk a napunkon... a varos legjobb tokcurry-jat ettuk Edel es Joval, majd kikisertek a palyaudvarra. Hat, Chiang Mait latvan, nem egeszen thai dolognak tunt nekem a vonatozas, de nemsokara lathattuk hogy izig verig az: gyonyoru pőagpda szeru konnyuszerkezetu femteto a vonat folott, a vonaton elegans pincernok es regeteg surgo forgo oltonyos steward, meg rendor, lehajthato agyak, melyen meg zsolt is kenyelmesen elfert... 14 oras zotyoges Bangkokig, kellemes felallomban, gyonyoru meyedes illatu dzsungelfalvak kozott.

Tot: 0.074s; Tpl: 0.008s; cc: 10; qc: 56; dbt: 0.0468s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb