William blogger fra Cococape Resort, Koh Mak


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Ko Chang
April 12th 2009
Published: April 12th 2009
Edit Blog Post

William bloggerWilliam bloggerWilliam blogger

William ved Mac'en - blogindlægget bliver til...
Asta har lige set en skorpion i vores badekar vi tog billeder af den og prøvede at få den til at angribe.

Det plejer og tortne og lyne om aften så det liner at det er dag og når vi sover så plejer det at regne mega meget.

Vi bader det meste af dagen vi dykker og springer i fra kanten jeg springer på hovedet og Asta springer bare på benene.

Vi har ose snorklet og vi så mange søpølser og mange koraller og mange flotte fisk med mange flotte farver.

Vi spiser togst med mamelade om morgenen og pandekage til frokost og spagetig om aftenen. Vi drikker vand, banana shake eller rød fanta.

Nu bor vi på Cococape og Cococape er min farvorit fordi at Cococape har den beste pool. Der er en bar ved siden af den hvor man kan købe chips og snolder. Vi skal være her ti dage mere og det er fedt.

Håber at i alle har det godt.

Kærlig hilsen

William




Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement

Asta har tegnetAsta har tegnet
Asta har tegnet

Asta tegnede mens William bloggede.
En gul mangoEn gul mango
En gul mango

Asta koncentrerer som om at skrælle en lækker sød gul mango - UDEN at skære sig i hånden. Det gik fint - og mangoen var super god.
I jacuzzi...I jacuzzi...
I jacuzzi...

William, Asta og mor er i bad - Lise kigger på. Check engang udsigten. Ikke nogen dårlig terrasse.
Lise er lige vågnet...Lise er lige vågnet...
Lise er lige vågnet...

Lise sover til middag i hængekøjen på vores terrasse. Men hvis det er ekstra varmt, så kommer hun ind i "kulden", hvor der er aircondition.
Vores bungalowVores bungalow
Vores bungalow

Bann Thai Suite 1.
Polen...Polen...
Polen...

Asta i poolen - mor og Lise kigger på.
William på hovedet...William på hovedet...
William på hovedet...

William laver hovedspring i poolen.
Skorpionen - FARLIGT.Skorpionen - FARLIGT.
Skorpionen - FARLIGT.

Skorpionen, som Asta så i vores karbad. Den er lige klar til at stikke med halen. God vi så den inden vi skulle i bad igen...
Regn...Regn...
Regn...

Regn på et palmeblad. Det regner næsten hver aften, og det har regnet et par enkelte dage om eftermiddagen.


13th April 2009

Savner jer!
Hej William Sikke et flot indlæg du har skrevet, far kan vist godt overlade webmaster delen til dig fremover. Øh det med den der skorpion...det var vel ikke Asta i forsøgte at få den til at angribe??? Det håber jeg ikke:o) Christopher og Julius har påskeferie og nyder det. Jeg skal hilse jer fra Christopher, han er lige kommet hjem fra en ven. Vi er også startet med solcreme så det er dejligt...altså at solen er kommet. I morgen starter skolen, det er lidt øv men det bliver også dejligt at se alle vennerne igen. Knus til jer alle fra os i Vangede
13th April 2009

Hej fra mig
Hej søde william, Asta og Lise. Hvor ser det hele bare skønt ud, jeg kan godt forstå at den pool er den bedste..... sikke et hoved spring total sejt. Men det er ikke sejt med farlige dyr i badekaret, det var godt i så den i tide. Vi har været på Fanø her i påsken...og pludselig mødte vi onkel Nis og jeres mormor, det var hyggeligt lige at hilse på dem. Vi blev enige om at det er dejligt at vi kan følge med i hvad i laver. Jeg glæder mig nu alligevel til at høre jer selv fortælle når i kommer hjem. Lige nu er Anna i kongens have sammen med nogle veninder, Michael ser fjernsyn og jeg har lige lavet en kage som jeg ikke har prøvet før, nu må vi se om den kan spises. Jeg synes det lyder rigtig lækkert det i spiser. Kan i hilse mor og far rigtig mange gange knus fra Charlotte
13th April 2009

Hjemmehjælp
Daws I Lade Fødder Saa fik vi endelig taget os tiden til at læse jers lækre beretninger, og ikke mindst nyde de fortryllende foto´s ! Det føles, somom vi er en lille smule med på ferien når vi læser - ok, en meget lille smule :-) - men I er det ihverttilfælde meget vel undt. Det har været en forrygende Påske - med sol og varme - Den traditionelle tur til Hjørring - hvor Oldeforældrenes toptrimmede have igen lagde rammer om en udvidet Påskejagt - som vi vel stadig har 1 kg chokolade tilbage fra. Heldet var igen med os i Henne hvor mine forældre har sommerhus - og de havde ogsa lavet Påskejagt til børnene!. .. nåja - så fik vi spist og drukket så meget - at jeg fik mig den ondeste halsbrand nogensinde - og mine forældre fik mig overtalt til at spise natron - puha, men det hjalp da. Hjemme igen var det rigtignok haven der fik lidt justering - der var ikke så meget tid - jeg skulle jo hente den minigraver min kollega lige var blevet færdig med her i eftermiddags - men jeg kan sige - at jeg nåede det - og nu er der ihverttilfælde ikke flere stauder i jeres have :-) Selvom Frederik og Mathilde er gået iseng, så kan jeg vist roligt hilse fra dem - de ville helt sikkert gerne have hoppet på hovedet i vandet sammen med jer - hvor der ellers er dybt nok !. Og sikke en farlig scorpion - det ville have været spændende at være med. Pas på jer selv. Lars - og resten af sunesenerne..
14th April 2009

Tak for "hjemmehjælpen"...
Hej Lars, Tak for hjælpen i haven. De pokkers stauder er en "killer" hvert forår, når det visne skal fjernes. Helt perfekt er det, hvis du har lagt asfalt, der hvor staudernen var (herligt vedligeholdelsesfrit...!). Hils ungerne - William og Asta kunne godt tænke sig, at de var her, så de kunne bade og snorkle sammen. Hilsen Ladefogeds
14th April 2009

Tak for "hjemmehjælpen"...
Hej Lars, Tak for hjælpen i haven. De pokkers stauder er en "killer" hvert forår, når det visne skal fjernes. Helt perfekt er det, hvis du har lagt asfalt, der hvor staudernen var (herligt vedligeholdelsesfrit...!). Hils ungerne - William og Asta kunne godt tænke sig, at de var her, så de kunne bade og snorkle sammen. Hilsen Ladefogeds
14th April 2009

Var kagen god...???
Hej Charlotte, Ungerne har talt om, at det er længe siden de har set Anna - så måske I vil komme og se billeder, når vi engang er hjemme igen. Hvis kagen var god, så kunne du måske lave en, og tage den med...? KH Stabel Ladefødder
20th April 2009

kommer i ikke snart hjem ?
Kære William, Asta og Lise. Nu må i da snart være meget trætte af at svømme, spise is, dase i solen, gå på kokosnødde jagt eller hvad ? Vi glæder os rigtig meget til i kommer hjem, og Jeg skulle hilse fra Anna og sige at hun meget gerne snart vil komme og besøge jer. Når i kommer hjem til Danmark er det blevet trambolin vejr, og jeg kan love jer at der også er is i Danmark....men i må skynde jer lidt. Hils mor og far mange gange Mange kærlige hilsner Michael, Charlotte og Anna
21st April 2009

Trampolin og thai-mad
Hej Anna, Charlotte og Michael, I får her med en officiel invitation til en dag med trampolin-hop og thai-mad. Det kan godt være at vi nøjes med at lave thai-mad til jer, og så henter McDonalds til os selv. For nu har vi efterhånden spist os gennem 5 kg chili, 1 km citrongræs, 15 kg ris, 18439 km nudler, 35 kg kylling og en hel gris...!!! Så vi trænger efterhånden til at få noget andet :-) Vi ses. KH Stabel Ladefoged familien

Tot: 0.1s; Tpl: 0.011s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0423s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb