96.den -NP Khao Yai


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Khao Yai NP
December 11th 2012
Published: March 27th 2013
Edit Blog Post

Vecer do vedlajsieho stanu dosli 2 anglanky.Robili mensi bordel,rano ma zobudil ich spev. Restika bola zavreta,tak som skoncil opat na instantnych nudlach.Nic moc jedlo teda.

Po vycisteni zubov som sa vybral dzunglov po chodniku k vodopadu Haew Suwat. Cesta uplne pohodicka,chodnik bol krasne vyslapany,na zaciatku bol dokonca vybetonovany. Asi po 1km som sa dostal k prvemu mini vodopadu. Nic moc ale stacilo na pokochanie. Neskor sa cesta uz zhorsila ale furt lepsia nez vcera, obcas padnuty strom cez cestu.Zrazu kukam na vodu a na kmeni sa slnil krokodil. Vau. Opodial som pocul hlasy,dosol som k nim 4 thajci.Hned ma upozornovali na krokodila, bol na nho super vyhlad. Thajci isli predemnu,isli jak dosrany. Predbiehat ich nemalo zmysel, bo som robil kazdu chvilu fotozastavky. Jeden thajec si furt vyzuval topanky.

Asi po 4km som dorazil k hlavnemu vchodu k vodopadu. Tu ma uz cakali povyzliekany thajci. Kuknem teda na topanky a zas pijavice. Nastastie sa na mna ziadna neprisala, boli len na topankach a nohaviciach. Hned som sa teda aj ja vyzliekol a zacal ich odstrelovat.

Hlavny vodopad bol super.Spravil som povinnu fotku,bola tu aj cesta k dalsiemu vodopadu,ale bolo to zapaskovane a napisany zakaz, tak ako na vcerajsom treku. Aj keby tam tento zakaz nebol i tak by som tam uz nesol,neznasam pijavice.

Od vodopadu som sa vybral po hlavnej ceste do kempu. Po chvili mi zastavilo auto s mojimi znamymi thajcami z dzungle. Trochu sme sa potlacili a uz sme ficali do kempu. Inac som chcel ist pesi ale ked uz zastavili bolo by neslusne ich odmietnut. Cestou som videl nadhernych motylov. Thajci srandovali,jeden je z laosu,dalsi zo sovietskeho zvazu a ine zaujimave krajiny. Fakt pohodovy ludkovia.

V kempe restika opat zavreta,otvaraju ju len cez vikend,takze opat klasika instantne nudle z obchodu. Pak lezanie pred stanom a slnenie sa. Konecne som dorazil laos . Opat som vyuzil slnko a susil prepotene pradlo. Potom som sa vybral k tur.centru,kde bola zastrcka,nabijal som mobil,pisal dennik a cital poga.

Zacinalo poprchat,po par minutach sa spustil mega dazd,uz mi zacalo prsat aj na nohy,tak som vytiahol mobil a utekal do stanu. Dosol som cely mokry, som presiel len 50m. Asi som zle zavral stan,vnutri voda a vonku boli ponozky a ladvinka s penazenku a fotakom. Zasrane opice mi vylupili stan. Nechyba mi nastastie nic ale fotak je uplne mokry. Zajtra ho poradne vysusim,hadam bude fungovat.Jaj vsetko mokre ,ponozky som zbytocne susil. Kurva debil som,jak som mohol zle zavret stan. Som nezavrel spodnu cast,len vrchnu,asi sa tade tie spine presmykli. Cul ma caka vylievanie vody zo stanu,nastasti je len pri nohach ale je jej kopa.Nech som uz zajtra v ubytku.Juj takto sa posrat super vylet v NP.Spat idem hladny,dozajtra vydrzim,bo nudle uz fakt nechcem.

Poobede ked som oddychoval pred stanom,tak sa tu opat prechadzal varan a behali tu tie zasrane zlodejske opice.Robili jak splasne,nahanali sa,skriekali,skakali na stany.Uplna parada to bola.Tento NP odporucam na relax,len nechodit na vikend to je tu plne thajcov. Pribudli tu dalsie dva stany cudzincov. Do dalsich dvoch velkych stanov sa nastahoval varan a ta obria srnka.

No nist idem pokracovat vo vylievani vody,v stane mam super vlhko. Hadam zajtra chytim stopa,bo slapat 45km sa mi fakt nechce. Mobil mi nefunguje,je moc vlhko a po naraze v malajzii v takychto podmienkach nejde. Hadam sa mi neodpalil,bo ak hej som v hajzli,mam tam vsetky mapy,proste vsetky info ohladne cesty.

Nemohol som zaspat,furt som sa prehadzoval. Deku som musel dat na karimatku, bo ta bola mokra, nemal som sa cim zakryt a do pozicovne sa mi uz nechcelo ist pre dalsiu,tak som trosku mrzol. Som si dal na seba tricko s dlhym rukavom,navleky na nohy a este som sa zakril aj s uterakom. Taka kosa a vlhko. Okolo 22/00 dosli do vedlajsieho mega stanu anglicky hovoriaci ludia.Hned sa mi ulavilo,bo okolo stanu furt volaco pobehovalo,mozno opice nevim.

naklady

instantne nudle + voda + plechova ice tea - 50b
stan+karimatka+deka+stanovacie miesto - 235b
inst.nudle - 20b

fotky
http://min.us/m0kEyUx2ZT2lW

Advertisement



Tot: 0.631s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.4102s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb