Vedno ista resnica


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » Central Thailand » Bangkok
November 1st 2009
Published: November 1st 2009
Edit Blog Post

Jutri zapuscam Bangkok in s tem JV Azijo. Spet sem pri koncu. Ali novem zacetku?
V tem mesecu sem se o Maleziji (in posredno o sebi) naucila neprimerljivo vec, kot sem odnesla iz gimnazije, pa ceprav sem pouk geografije obiskovala z veliko strastjo (ok, zgodovino malo manj). Deepavali, mooncake festival, aidilfitri, nine god emperor - to so samo stirje obicaji treh kultur, ki sestavljajo to fantasticno drzavo pod imenom Malezija.
Da, politika je ze skorumpirana in pokvarjena, ampak drzava se dogaja drugje: na cestah, ulicah, trznicah, v domovih, templjih, kavarnah, ulicnih prodajalnah s hrano. In tam vladajo spokojna multikulturnost, sozitje razlicnosti, manifest tolerance.
Kaj vse bom pogresala? Prav gotovo nikoli koncano poletje, maceto za razcesnit kokos, 24-urne mamak restavracije, rumeno za nohti od grebljenja po rizu s karijem, skok v morje in zatem svic v hrib, filozofijo nemogoce je mogoce, vonj po budisticnih kadilih, soj rdecih lampionckov, mujezinova oznanila ob prvem mraku v meni nerazumljivem jeziku, cviljenje preglasne indijske muzike, razgled na razsvetljeni Butterworth z balkona QEII. A vse to pride za ljudmi. Kokos in morje najdem tudi drugje, takih osebkov pa ne. Od nakljucnih hipnih medosebnih stikov do trdno zvezenih prijateljstev - nizanje biserov na to ogrlico se nikoli ne konca.
Ne gre za sus fascinacije tipa s kolom po glavi. To je moj tretji obisk JV Azije, akumulacijsko gledano vsega skupaj pet mesecev. Upam si trditi, da imam razmeroma objektiven, primerjalen in zaokrozen vpogled. So plusi in minusi zivljenja na tej geografski sirini, seveda, a plusi neizpodbitno zasencijo vse minuse.
Vem, da se s temi svojimi superlativi ze ponavljam. Ampak tudi v cerkvah doma vsako nedeljo slisimo vedno isto resnico, ki ji vedno znova prisluhnemo. Ker verjamemo. Jaz verjamem v zivljenje po malezijsko.

Do naslednjic. Hvala vsem, ki ste bili z mano.

Advertisement



1st November 2009

... Hvala, ker si vse to delila z nami ...
6th June 2010

...
Hvala za zapise. Upam, da mi bo kaj pomagalo ko grem v Malezijo naslednji mesec :)

Tot: 0.092s; Tpl: 0.015s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0583s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb