40 cate narozeniny


Advertisement
Sri Lanka's flag
Asia » Sri Lanka
July 21st 2014
Published: July 21st 2014
Edit Blog Post

Tak a dneska je mi čtyřicet let. Na den přesně. Opět jsem vytáhl oproti silným protestům Jakuba naše dvě Gemmy z mládí - tento pocit mám velmi spjatý s očekáváním něčeho nového. Brzo ráno jsme ještě rezervovali Student Agency bus do Prahy a studovali jak jezdí 119ctka z Dejvic na letiště... Ve 13,30 z Brna, plánovaný příjezd do Prahy 16,15 a odlet po19 hodině s Turkish. Už se na ně těším, jejich palubní servis je skvělý.

Je mi moje natěšení kazí Jakub, který se viditelně trápí strachem z dálkového letu a vůbec pobytu na Srí Lance. No uvidíme, snad se dokáže uklidnit a otevřít se novému. Asi trošku z horkého letiště u Colomba a místnímu chaosu nedostane šok. Pokud ano, snad jej zmírní fakt, že jsem kvůli němu a jeho klidu najmul auto i s řidičem. Přece jen cestování místní dopravou a kombinace nezarezervovaného ubytování, kromě posledních 5 dnů u moře by jej mohla dorazit.

Tak uvidíme po příletu.

Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0443s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb