Klo 19.00

Asia » Singapore » Little India
May 26th 2008
Published: May 26th 2008

Balilta lennettiin siis Kuala Lumpuriin, jossa oli yksi paiva aikaa shoppailla. Mukaan ei tarttunutkaan talla kertaa vaatteita vaan rajaytettiin pankki kerralla. Paatinpa sijoittaa ja ostin Canon EOS 400D-digijarkkarin, joten nyt mennaankin sitten loppumatka low budgetilla. Bangkokin kamerahinnoista ei ole tarkkaa tiuetoa, mutta melko varmasti Kuala Lumpur oli se halvin paikka ostaa. Nyt ei ole sitten tullut otettua toisella kameralla kuvia ja jarkkarin kuvat ovat liian isoja nettiin siirretavaksi, joten ilman kuvia mennaan talla kertaa. Kuala Lumpurista otettiin bussi Singaporeen, ja matkan luvattiin taas kestavan viitisen tuntia. Bussi oli jonkunlainen super luxus bussi, joten jalkatilaa oli vaikka muille jakaa. Penkki oli sahkokayttoinen ja sen sai makuuasentoon ja penkin alta tuli jalkatuki. Perusvarustukseen kuului myos jokaiselle oma telkkari, jotka ei kuitenkaan toimineet.

Singaporessa asetuttiin asumaan Welcome Inn-hostelliin, joka on avattu vajaa viikko sitten. Koko hostelli on sisustettu lastenhuone-tyyliin ja koko henkilokunta on aarettoman mukavaa. Eli suosittelen lampimasti, vaikka maksetaankin talla hetkella noin 30e/yo, joka toisaalta on aika normaali hinta Singaporessa. Pari paivaa on nyt vierahtanyt keskustassa pyorien, kuvia rapsien ja vahintaankin ylitseampuvia lakeja ihmetellen.

Nyt ei kuitenkaan ole aikaa lorista, joten palaillaan huomenna taalta Singaporesta tai sitten myohemmin Bangkokista. Siihen asti hei...

27th May 2008

Kyl se siitä
Kohta se riemu ratkeaa: surffausta kloballa, viihtyisiä maisemia betonilähiössä, karaokea paikallisessa, rasvan tuoksua niittarissa, tilillä reilusti tilaa, koulukirjojen päällystämistä, kahden asunnon loukku, avioliitto, jälkeläiset... PS. Kentälle kaikki, ei tekosyitä!
28th May 2008

Voittaja on loytynyt!
Parhaimman kommentin kisa on ratkennut. Palkintona puolentoista tunnin selkasauna...

Kaunista
Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut. Teit unelmaa. Teit parempaa.
28th May 2008

..hahaa..
..loma TJ 3.. voivoivoivoivoivoivoivoivoi..
29th May 2008

Ei voi, ei voi
loma kestää loputtomiin! Tervetuloa arkeen! Pehmyt on paluu, kun luvattu + 25 maanantaille (vois olla huonomminkin). Odotellaan kovati teitä ja pieni toivo tuliaistakin? On täällä ainakin puhdas ilma ja voi juoda hanasta vettä ja pistää p-paperit pönttöön ja on ruisleipää ja koti ja kaverit, paljon muutakin on paremmin täällä kuin siellä. Hyvää kotimatkaa! See you soon!

Tot: 0.121s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0973s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb