Blogs from Philippines, Asia - page 7

Asia » Philippines » Mindanao March 2nd 2019

Topanky vyzeraju, ze drzia, som zvedavy dokedy. Pred odchodom este vybehnutie k ovalu do hrnciarne na ranajky. Opat smiesna suma ale to stehno bolo dost male. Na ubytku zobratie batohu, maleho batuzku a igelitku kde mam topanky. Rany som si nechal vetrat preto sa presuvam v zabkach, inak by som siel v topankach. Recepcny mi odporucil zobrat bus miesto jeepney. Cena skoro rovnaka ale v buse viac pohodlia. Stal som pri ovale ale tu busy nezastavuju. Stoja len na dalekom terminaly abo na zastavke zhruba 600m doprava od ovalu. Vycihal som si non ac bus, tento mal konecnu v mojej destinacii. Ac bus je drahsi, na 30km ac neni zapotreba. Sedel som vpredu. Tam som sa musel dostat po motore. Cestou kolona aut, zapnute vsetky 4smerovky, pohrebny sprievod. Tesne pred cielom opat bezpecnostny check point, kde ... read more

Asia » Philippines » Mindanao March 1st 2019

Ostavam tu dalsiu noc a dnes idem skusit trek na mt.capistrano Tentoraz zapadam v hrnciarni pri ovale, kolma ulica z hlavnej. Dal som si ryzu (fakt velka porcia) a nudle s masom (jeden kusek) Cena ma sokovala, 20p. Tak toto mestecko je extra lacne. Na hlavnej odchytavam mini jeepney a nechavam sa vylozit na krizovatke v dedinke bangcud. Tu ma hned oslovuju motorkary. Vzdy vacsinou cakaju na krizovatkach a ponukaju svoje sluzby. Ang opat len cislovky, z 50p ich davam na 30p ale i tak to je vela za nieco cez 5km. Ideme po fajn cesticke medzi ryzovymi polami, v dialke pekne hory. Tu by sa ozaj oplatila ta motorka. Sofer ma vyhadzuje na zaciatku treku v dedine. Cesticka je medzi dvoma domami. Na jednom napis logbook. Uzaj sprintuje vyberacka. Zapisujem sa do knihy s tym, ... read more

Asia » Philippines February 28th 2019

Na ranajky opat kolaciky ale tentoraz velka chyba. Na mojej ulicke som ich kupovat nechcel, bo boli este zo vcera, tak reku na hlavnej ulici budu cerstve, no hovno ale to som zistil az neskor na ture. Kedze jeepney na moj smer nechodili dopochodoval som az na terminal. Tam spravena jedna fotka odstavenych jeepney a nasadnutie do mensieho jeepney plneho skolacok v uniformach. Vodica som sa pre istotu opytal na smer i ked mal na prednom skle tabulku. Vozidlo zastavujem zmacknutim tlacitka na strope. Vyskakujem pred botanickou zahradou kde je aj start treku na mt musuan. Samozrejme sme v azii a obvzlast na filipinach kde je vsade skurveny fee. Zapisujem sa do zosita, platim 20p a zahajene ranajku na lavicke. Tu nasratie na pekaren kde mi predali vcerajsie kolaciky. Pohodove stupanie ako u nas po lesnej ... read more

Asia » Philippines » Mindanao February 27th 2019

Rano sa budim na sracku, neskor pred mojim odchodom okolo 5.30 vypadol prud, takze balenie sa len pomocou svetla z mobilu. Vonku za bus stanicou velky trh s ovozelom, rybami a kopou ludi. Oproti mne isol aj prvy cudzinec co som tu videl, dost na mna vyjavene kukal. Dufam, ze na dalsom ubytku uz bude zrkadlo, som sa asi 5dni neholil. V pekarnicke, tych tu je kvanta, kupene na ranajky klasicky kolaciky. Opat daky iny druh. Do davao som sa rozhodol ist minivanom, ten stoji 250p, bus bude asi viacej, a je to rychlejsie. Do prveho som sa nedostal, po 5min prichadza dalsi. Sadam aj s dvoma ludmi. Ti neskor prestupuju do prichodzieho, tak ich nasledujem. Sedim vedla vodica, tak kopa placu. Botasky mam tentoraz v igelitke, kvoli zranenim noham. Stupa serpentinami az k vyhliadke na ... read more

Asia » Philippines » Mindanao February 26th 2019

Noc bola uplne nahovno. Z ubytka vyrazam nieco po 8.00. Predtym som mal este zelenu sracku. To asi z rias co som jedol. Na recepcii overenie, ze tricykel na dachican beach stoji 30-40p V jednej z mnohych pekarniciek pri trhu kupujem kolaciky na ranajky. Tu osadenstvo tez vo vytrzeny, ze cudzinec. No ale ang hovorit moc nevedeli. Len cislovky. Tricyklisti ma nechceli odviest na plaz. Jeden, ze za 150p. Nakonec odchytavam tuktuk. Ten ang nula budov, hovori 50p, ukazujem mu 40p suhlasi. Neskor este nieco po ceste vravi, zrejme, ze tam idem vip, bo iny sa v tricykloch tlacia. Na ceste samy tricykel, neviem ako sa tu mozu take kvanta uzivit. Vyhadzuje ma pri surf rezorte. Idem cestickou mimo neho, prechadzam pozemok aj s cennikom. Som na plazi, o chvilu pribehne baba, vstup 30p. Nuz sa ... read more

Asia » Philippines February 25th 2019

Rano mi bolo uplne strasne zle, hned vodova sracka a bolest brucha. Dako som dal studenu sprchu, vcera namontovali. Cs pomalicky vylepsuje tento domcek. Lezanie len v posteli a cakanie na 9.30 kedy vyrazime. Uplne som umiral. Nohy som si zalepil, zbalil sa, smer auto a trajekt. Furt mi bolo nahovno. Na trajekt sme dlho cakali na slnku. Hladosi sa zastavili v mcdonalde. Drive in tu nemali. Cs mi donisla hranolky a z blizkeho obchodu energetak cobra. To ma postupne stavalo na nohy. Premavka dost velka ale vodici ohladlupny. Cs vyhadzujeme doma, mini rozlucka. Dufam, ze dojde na svk, musim jej vratit pohostinost. Neplatil som s nou vobec nic, furt sa o mna starala. Fakt genialna cs. Dvojka aj so zenou byvaju v mestecku panabo. Tam sme sa dostali po prazdnej ceste. Opatrne som do seba ... read more

Asia » Philippines February 24th 2019

Opat zobudenie okolo 8.30. Cs som nikde nevidel, tak som sa vybral k moru. Nuz ziadna plaz, len stromy, vedla rezorty ale co som videl jednu plaz tak nist moc. Vybeh do mora mali ohraniceny ako keby to bol bazen. Pesi asi do 2km vzdialeno mestecka babak (tam sme dorazili trajektom). Cesta v chladku, bo popri ceste vysoke stromy. Mestecko ako kazde ine, nic extra. Presiel som sa popri miestnom trhu pri mori. Klasika ovozel, ryby, pork. Bocnou ulickou nazad domov. Pri kruhaci stretavam zname auto aj s cs. Tak nasadam a uz sa ostrovom niekam valime. Najskor vyberali prachy, no prvy atm mimo provoz, zadarilo sa az v druhom. Polnackou lemovanou palmami sa dostavame k stolarstvu. Kopa drevennych dveri. Rodina cs si tu dala vyrobit postel. Mala byt hotova ale neni. Krizom cez ostrov ideme ... read more

Asia » Philippines » Mindanao February 23rd 2019

Z postele vypadnutie okolo 8.30 Zbalenie sa a cakanie v obyvacke kedy pre nas pride cs rodina. U cs nechavam stare slapky a knihu. Prichadza stary hilux a dvaja tazkotonaznici. Cs objednala obed (vysmazane kurata), ryzu spravila doma. Pustame sa do jedla. Hotovy zavod v jedeni. Na korbu nakladame matrac a sup ho do najnovsieho mallu. Pred vstupom do podzemneho parkoviska sbs kontroluje auto zrkadlom, nahodu ci tam neni daka vybusnina. Parkovisko prazdne. Vybiehame kupit dalsi matrac. Predavac si hned mysli, ze cs je moja zena. Nakupne centrum opat obrovske, no ludi tu moc nenakupuje. Matrac nam obsluha doniesla az k autu. Cs im dala neake tie kovove prasule. Smer dalsi obchodak. Nieco na styl obi. Kupujeme dve sprchy a uz si to okolo letiska valime na trajekt na ostrov samal. Vyuzivame najsevernejsi pristav, mensia cakacka, ... read more

Tot: 0.146s; Tpl: 0.005s; cc: 7; qc: 60; dbt: 0.1038s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb