I sikker havn

Philippines' flag
Asia » Philippines » Cebu » Cebu City
August 22nd 2010
Published: August 22nd 2010

Vi ankom til Cebu sidst på eftermiddagen i går, efter en behagelig, men lang flyvetur. I lufthavnen blev vi modtaget af Marie og Abi fra Rise Above Foundation, som tog os til vores midlertidige hotel, hvor vi skal bo et stykke tid til vi finder noget permanent at bo i. Vi spiste middag med dem, fik hævet penge, og lagde os efter et par øl til at sove, efter den lange rejse.

Tirsdag starter vores intro-forløb, så indtil da har vi mulighed for at lege turister, selvom Cebu City ikke virker som en særligt turistede by. Der er dog et par ting vi kan se, og ellers vil vi nyde en forhåbentlig lækker strand!

Det er alt for nu, ikke så meget, men der kommer mere i næste uge.

- Anders

22nd August 2010

Dejligt at høre
Hej Anders. Dejligt at høre at i er kommet godt frem. Vi sidder her i sommerhuset i Bønnerup og får en kop kaffe. Her regner det og er omkring de 20 grader. Hvordan er vejret og temperaturen (sku spørge fra Mutti) ? Nå nyd din strandtur. Hilsen fra os alle - og ja også fra dem der ikke er her ligenu Peter
22nd August 2010

Vi kommer!
Godt at I er landet sikkert derovre! Vi har også fået bestilt billetter nu til en forhåbentlig "behagelig, men lang flyvetur" - med afrejse fre 15. okt. og hjemrejse lør 23.okt., så du kommer til at hænge på os en uges tid ;)
24th August 2010

Hej Marie. Det lyder lækkert! Vi må lige skrives ved om jeg skal bestille hotel osv. til jer.

Tot: 0.052s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0306s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb