Malaysia Kula Lumpur

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
February 2nd 2012
Published: February 2nd 2012

Photo 2Photo 2Photo 2

Dagens kjøttleveranser til Samet.. Ligger i en plastpose på havna:)
Da er vi i Malaysia. Startet tidlig på morgenen fra Koh Samet. Først ble det en tur med båt inn til fastland, deretter en minibuss til flyplassen i Bangkok. Vi kjører minibuss for å spare penger!
Derette ble det et par timer med fly, 15 minutter med buss, 30 minutter med lyntog og til sist 30 minutter med taxi. Taxituren tok litt lang tid da han ikke fant frem... Adressen fra bookingsiden agoda.no stemte ikke. Taxisjåføren fikk 20 myr (NOK 40,-) ekstra for brydderiet og det reddet kvelden hans!

Fant til slutt hotellet og skjønner jo hvorfor vi må spare inn på transportutgiftene. Michael hadde bestilt rom på et 5 stjernes hotell. Ble møtt i døren av en hyggelig resepsjonist. Hun beklaget at restaurantet deres var stengt men hun hadde sørget for noen smørbrød og frukt til oss! slik service setter vi pris på.. eller for å si det sånn, dette har vi nok betalt for.

Her kan dere se på hotellet

Men bra hotell eller ei, livet byr stadig på endringer

Michael's bestmor sovnet stille inn tidligere i dag.
Hvil i fred Olga.

Spasertur på flyplassenSpasertur på flyplassen
Spasertur på flyplassen

Landet på en såkalt lavprsiflyplass.. Der blir man ikke hentet av buss ved flyet, der spaserer man rundt omkring på egenhånd. Fulgte etter en som virket som han var kjent.. kom etter en lengre spasertur blandt fly, traller og kofferter endelig til passkontrollen! Sikkert?? tja??

5th February 2012

Hei hei
Hotellet ser veldig bra ut da, så får heller transporten ta litt tid:) Kom ikke inn på hotellinken... Har ikke hatt tid til å se på bloggen, men ser ut til at dere har en knall ferie, ha en fortsatt koselig reise:) Trist med bestemoren når man er på ferie, kondolerer.

Tot: 0.141s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 57; dbt: 0.0738s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb