Kuala Lumpurista

Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur
November 23rd 2009
Published: November 23rd 2009

Laiskana Kuala Lumpurissa.

Petronas-yhtion tornit on katsastettu ja Suria-ostoskeskuksessa pyoritty. Muuten olenkin sitten ollut ihan super laiska. Olen meinaan paattanyt jattaa kaiken muun tammikuulle, kun palaan taas tanne. No majapaikka () sijaitsee kylla ihan kiinalaisen kaupunginosan ja Central Marketin kupeessa, joten niissakin olen kavaissyt. Ostosmahdollisuudet on meikalaiselle aina vahan huono juttu. Budjetti tahtoo ylittya, vaikka kuinka paattaisi olla ostamatta mitaan. Tanaankin pistin rahani menemaan aivan ihanaan hiuspantaan, jossa on hirvittava maara dimangeja. Ajattelin, etta kun laitan sen paahani, niin kukaan ei huomaa muutoin rahjaantynytta olemustani pannan haikaisevalta loisteelta :D Uutta hiuspantaa piti tietty myos juhlistaa donitsilla ja jaakahvilla. Pulla paivassa pitaa taman matkalaisen tyytyvaisena.

Kuala Lumpur on todella helppo kaupunki matkalaiselle. Kielen kanssa ei todellakaan ole ongelmia, liikkuminen julkisilla on helppoa, ruokaa loytyy kaikenlaista ja ihan turvallistakin taalla tuntuu olevan. Ilmat ei tahan aikaan vuodesta oikein suosi, mutta se nyt oli tiedossa jo ennakkoon. Aurinko ei ole nayttaytynyt kertaakaan ja sadetta tulee valilla ihan taukoamatta monta tuntia putkeen. Nettikahvila on siis tullut aika tutuksi 😊

Kuten jo lienee tullut ilmi, meikalainen suuntaa huomenissa Brisbaneen Australiaan. Lennot sinne irtosi kohtuu edullisesti, vaikka aika myohaan ne varasinkin. Veroineen paivineen meno-paluu oli 300 euroa. Kylla ma nyt aina sen verran oon
valmis maksamaan, jotta paasen nakemaan Jay Brannanin <3

Kuviakin onnistuin jopa lataamaan muutaman...

Tot: 0.137s; Tpl: 0.012s; cc: 19; qc: 92; dbt: 0.0951s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb