Malaysia og Borneo tur/retur


Advertisement

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Fra CPH til KUL


Hej dejlige familie



Så går turen snart østover til Malaysia og Borneo. Jeg vil prøve at få skrevet lidt og lagt lidt billeder op som tiden går, så kan i jo kigge med hvis i gider 😊



Vi flyver fra København onsdag d. 21. maj kl 13.55 og efter en mellemlanding i Dubai lander vi i hovedstaden Kuala Lumpur ca. 17 timer efter start.

Malaysia består af to hoveddele, Peninsula, hvor Kuala Lumpur ligger, er landfast med Thailand i nord og Singapore i syd. Derudover er der Borneo delen. Øen Borneo er egentlig delt i to, ca 1/3 er Malaysisk og 2/3 er Indonesisk, på Indonesisk hedder Borneo faktisk Kalimantan.

Vi har jo ikke en egentlig rejseplan, men vi regner med at blive i Peninsula et par dage når vi lander og tager derefter til Borneo.

Advertisement



14th May 2014

Jeg glæder mig til at følge din færden lillebror:-)
21st May 2014

Vil ønske jer en spændende ferie. Glæder mig til at følge med. Søs. :-D
24th May 2014

gudfars pige:)
Hej onkel habus<3 jeg håber at du har haft en go flyvetur, jeg kommer til at savne dig:) møs fra Bella

Tot: 0.098s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 56; dbt: 0.0661s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb