Hva man ikke utsetter seg for!


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Langkawi
February 10th 2012
Published: February 11th 2012
Edit Blog Post

I dag våknet til til nok en dag med sol og 35 varmegrader. Vi hadde ingen planer så det var bare å slappe av med en kopp kaffe og frokost på rommet før vi spaserte bort til badebassenget!! Huff dette er et slitsomt liv 😊
Etter en lang dag ved bassenget hadde vi bestemt oss for å se om Kabel banen gikk i dag. Michael satte seg inn i vår utrulige fine leiebil og kjørte i vei… på feil side av veien. Men han hentet seg fort inn igjen.
Kom oss opp til kabel banen og kjøpte oss billetter. I det vi hadde sett oss inn i doningen og den tok i vei oppover gikk det opp for meg at dette var jævelig høyt og bratt.. Jeg har jo et snev av høydeskrekk. Stiv av skrekk skjønte jeg at nå var det for sent.. Prøvde å få litt trøst av Michael men han hadde det verre en meg. Spurte han om det var langt igjen til toppen, fikk da til svar ”veit ikke jeg tørr ikke snu meg for å se”. Med andre ord det var to vettskremte turister som satt i denne gondolen. Til toppen kom vi og der var det en bru man kunne gå ut på for å studere utsikten.. For å si det sånn, ingen av oss som har skapt noen slitasje på brua!
Men uansett hvor redde vi var.. ned igjen måtte vi. Da bar det inn i gondolen igjen og ned gikk det sakte men sikkert! Det var nok første og siste gang vi prøver noen lignende!

Når det gjelder denne haugen av en bil vi kjører rundt i så har vi pluttselig fått et nytt syn på den.. Det sies at en eller annen fra Malaysi leder Svenske Rally med en sådann type bil! Mulig den har noe større motor - men dog vi kjører rundt i en Proton.


Additional photos below
Photos: 9, Displayed: 9


Advertisement



20th February 2012

Utrolig fin blogg!
Nå har jeg lest gjennom hele bloggen fra turen deres, utrolig morsomt, skjønner ikke helt hvordan dere snubler borti alt det rare dere opplever :-) Flotte bilder også! Vi snakkes når dere er hjemme igjen:-) Hils!

Tot: 0.139s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 57; dbt: 0.08s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb