langkawi 5

Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Langkawi
January 22nd 2011
Published: January 22nd 2011

Det nærmer seg skremmende slutten, enda engang. I kveld har vi hatt den siste kvelden her i Langkawi. Vi har de siste ukene levd på malaysisk mat (som smaker helt sykt bra), men merket i dag at vi ikke var helt klar for slik mat også i dag, vi bestemte oss derfor for å gå på en meksikansk resturant, vi spiste vanlig taco og enchilladas å maten var virkelig fantastisk bra! Aldri før har vi spist SÅ mye bra mat! Jeg snakker for begge når jeg sier at maten virkelig har imponert!

For å få se litt flere av øyene her på Langkawi bestemte vi oss i går for å dra på øyhopping. Vi var innom en liten innsjø som lå helt på en øde øy. Her var det aper overalt og de hoppet nesten mellom beina på oss. Vi dro videre til en øy hvor sanden var kritthvit og havet krystallklart. Fantastisk, også her dukket en ape opp, han hadde funnet seg en tom colaboks som han prøvde å få noen dråper ut av=) haha, søt var han i alle fall! I tillegg fikk vi også se fjell som de heter pregnant woman ( fjellet ser ut som en gravid dame i liggende stilling, oooom du kikker godt:P) og mating av ørner.

I dag har vi bare slappet av ved bassenget ( jeg nekter å bade i sjøen etter den dustete jellyfish episoden) fram til kl 4. Jeg har hele turen mast på Aleksander for å få han med på spa. I dag fikk jeg det hele gjennom og hadde en herlig stund med massasje. Vi fikk seng ved siden av hverandre og det var igrunn ganske så koslig =). Nå i kveld har vi leid bil slik at vi kommer oss rundt på dagen i morgen. Flyet vårt til Kuala Lumpur går ikke før 18.30 så vi har hele dagen og slå i hjel her først. Når vi ankommer KL i morgen blir det en liten shoppingrunde og en bedre middag før vi tar kveld.

Flyet hjem til Norge går søndagsmorgen og vi regner med å være på norsk jord på kvelden samme dag. (Brrrrr, vil ikke hjem til kulde, regn og drit vær!!)
Takk til alle som har fulgt med oss denne gangen også, sees snart 😉

23rd January 2011

Ser ut som dåkkå he hatt en heeerlig tur!! Gleda meg t å høre meir om ka dåkkå he opplevd! :)

Tot: 0.088s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 47; dbt: 0.063s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb