Namesto Angkorja

Asia » Laos » South » Champasak
January 26th 2009
Published: January 26th 2009

Itak, spet vstajanje ob pol sedmih. Z otocka sva se skidala ob pol osmih, cez v Champasak so naju prepeljali za 30k. Sama, ker sta Irec in Anglez (predvsem ta prvi) vceraj pregloboko pogledala v kozarek z laolaotom in sta sele vstajala, ko sva midva ze basala nahrbtnike na ramo. Pac nista bila usklajena z najinim bioritmom.
Kar takoj za se zasidrala v enem GH (ki se je kasneje izkazal menda za najboljsega, cegre verjeti LP) v Champasaku za 30k, kar tam, kjer smo pristali in se po stengcah povzpeli na vrh klifa. Sposodila sva si bicikel za 10k za cel dan in da ne bi izgubljala casa, kar takoj odpedalirala do Wat Phu Champasaka, ki naj bi bil laoski Angkor Wat. Zadeva je 10km izven Champasaka, in ceprav je bila ura sele 8 zjutraj in cesta ravna, sta ze prisotna vrocina in zenski bicikl brez prestav naredila svoje.
Po 45 minutah pedaliranja sva se pripeljala in se izkasljala za 30k, da vidiva to cudo in 11. stoletja. Resda ni Angkor, dalec od tega, ampak ima kar dostojno stopnjo velicastnosti. Poigravala sem se z mislijo, kako so morali cveteti drevoredi, ki so se vzpenjali ob stopniscu do glavnega templja v hrib, kaksni procesi cascenja so se tu odvijali, kdo vse je hodil po teh zdaj razbitih kamnih .... Razgled z vrha je fenomenalen in po moje se vidi vse do Vietnama - moja garsonjera se je v primerjavi s tem zazdela kar malo kilava.
Sla sva nazaj, nekje pojedla nek noodle soup in si vzela dan off. GH gleda na Mekong, naokoli so razprostrte visece mreze, knjiga vabi ... Lezerno je moderno.
Jutri sledi zadnja laoska destinacija, Si Phan Don (= Stiri tisoc otockov). Bova videla, kdaj jo bova popihala v preljubo mi Kambodzo.

Tot: 0.058s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0405s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb