Laos (2)

Asia » Laos » North » Luang Namtha
December 3rd 2006
Published: December 3rd 2006

juz jestesmy w Laosie, rozbici jestesmy 5km od miasta niedaleko wodospadu. Jest cieplo, nie pada, jest spokoj, wszystko toczy sie powoli, jest malo ludzi.

Spimy, strzelamy z luku , jezdzimy na rowerach, w tym raz dziennie do miasta, strzelamy z procy, bawimy sie z lokalnymi dziecmi. NIE robimy zdjec. Jest super. Zamienilem zreszta z jednym dzieciakiem moj tybetanski kapelusz na proce. Obie strony byly bardzo zadowolone.

A Laos juz widac, ze caly jest super. A dzisiaj na wycieczce rowerowo-gorskiej, zaliczylem efektowna glebe przez kierownice, ze caly jestem czerwony od ziemi. Brak obrazen. Zaliczylem tez kilka innych efektownych polgleb, jedna ze zsunieciem. Jeszcze po takich terenach na rowerze nie jezdzilem.

O dziwo ludzie mowia niezle po angielsku, ale moze dlatego, ze pelno bialasow w tym miescie. Jest ciemno 13h, wiec palimy sobie wieczorem ogniska.

W zasadzie nic sie nie dzieje.

Tot: 0.172s; Tpl: 0.013s; cc: 13; qc: 67; dbt: 0.0777s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb