Aardbeving en bruiden


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Tokyo » Harajuku
November 10th 2013
Published: November 10th 2013
Edit Blog Post

Mijn eerste aardbeving heb ik goed doorstaan. Of eigenlijk doorleven want ik lag nog heerlijk in bed. Het was of iemand mij uit bed wilde schudden. Eigenlijk had ik niet door hoe sterk de beving was totdat ik op het NOS moest lezen dat het er één van 5.5 op de schaal van Richter was. Toch maar een bericht naar het thuisfront gestuurd om te melden dat alles goed is.



Met trein naar Harajuku en door Omotesandõ gelopen. In vijf jaar tijd is er weinig nieuw bijgebouwd behalve een showroom voor Audi, de Iceberg genaamd. Inde showroom getracht een leuke foto te maken van Cyrus in een Spyder maar of de auto is te groot of Cyrus te klein want ik krijg alleen de bovenkant van zijn hoofd te zien. En Hugo Boss heeft een nieuw gebouw neergezet maat dit waren ze nog aan het afwerken. Verdere hoogtepunten waren de huizen Louis Vutton, Dior en Prada. Als echte Nederlanders een gratis kopje koffie bij Nespresso gedronken.



Vandaag waren er geen Harajukumeisjes maar in de Sei Ju tempel waren er diverse bruiden en kinderen. Eenmaster vertelde ons dat kinderen op 3, 5 of 7 jaar met hun familie naar de tempel komen om te bidden dat ze verzond mogen opgroeien. Verder vertelde hij dat er die dag 26 huwelijken werden gesloten.



Terug naar Sirubuyu naar het beroemde kruispunt. Nu heerlijk aan het eten en dan naar het hotel .


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement

Tekst op toilet.Tekst op toilet.
Tekst op toilet.

Wie denkt te weten wat deze boodschap inhoud mag het mailen!


Tot: 0.105s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 52; dbt: 0.0764s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb