Blogs from Hokkaido, Japan, Asia - page 3

Asia » Japan » Hokkaido » Furano July 29th 2018

Povodne sme mali vstavat 5.30 ale jaksi sme sa nezobudili. No ja som bol 5.20 hore ale ked som kukol na ruri jak pokojne spi, pokracoval som aj ja v spanku. Neskor som sa opat zobudil a zas ju skontroloval a furt tak isto. Ranajky kupene v 711, zjedene na ubytku, nalozenie sa do auta a smer furano. Ruri mi donisla ciste veci, tak paradicka. Cesta najskor cez hory, ruri opat velmi opatrne manevrovala s vozidlom, bo skusenosti s takymto terenom jej chybaju. Po horacha nasledovala rovinka. Zastavka u santa clausa. Tu prehodena jedna veta s motogangom. Normalne jak v usa mali svoj vlastny nazov skupiny, firemne tricka. Jeden motogang co sme stretli bol tvoreny komplet z celej rodiny, dedko, mama, tato a dve deti. Ruri je dnes uz normalna, chvalabohu. Opat nesmeli chybat tanecky a ... read more

Asia » Japan » Hokkaido July 28th 2018

Rano vybehnutie do blizkeho lawsonu na sendvic a cakanie na ruri v lobby Povodne mala prist o 11.00 ale vraj zapchy, tak pride az o 12.00. Nuz tolko v tomto onicom ubytku trcat nebudem a idem do vcerajsieho parku, ktoreho pravy nazov by mal byt pokemon park. Tak ako vcera aj dnes vacsina ludi lovila pokemonov. Jednej party som sa spytal co robia, moje podozrenie potvrdili, lovci. Zhruba polhodinu pred stretkom som sa vybral na miesto urcenia. Resp trosku dalej nech nemusi ruri zbytocne chodit na parkovisko. Kedze feewifi nikde, neostavalo mi nic ine iba cakat. Meska 15.min. Cakam uz asi pol hodinku pred matersku skolku. Obcas ma z okna pozoruju ucitelky. Pre istotu idem nazad na parkovisko, tu sadam na prepravku od piva a v chladku cakam dalej. Nakonec prichadza s polhodinovym meskanim. Vraj cakala ... read more

Asia » Japan » Hokkaido » Asahikawa July 27th 2018

Budicek 6.30, hodeni do seba sendvic a smer asahikawa. Resp smer koniec dedinky utoro. Stopovat zacinam oproti benzinke, ta este o 7.30 zatvorena. Premavka slaba, presli len 4 auta avsak po 10.min mi zastavuje jedna baba, ide az do abashiri. Ok, idem aj ja teda. Ang moc nevi ale je s nu samozrejme sranda. Ma 37, priatel ma 47, cestou mi dava vyklad o okoli. V zime je tu dobra lyzovacka, nie az tak moc ludi ako trebars v znamom stredisku v niseko. V aute fakt teplo, nema klimu. Vyhadzuje ma v centre mesta pri velkom infocentre. Tu obrovske parkovisko a kopa obytnych aut. Vonku riadne pecie. Japonka zo vcera mi odporucala navstivit vaznicu v tomto meste. Tak teda pesibusom idem asi 30min. Najskor mesteckom, to nic moc, budovy max dvojpodlazne. Neskor sa napajam na cesticku ... read more

Asia » Japan » Hokkaido July 26th 2018

Rano vybehnutie do 10min vzdialeneho 711 na nakup ranajok. Neskor ma japonsky ucitel naklada do svojej dodavky a hajde smer 5lake. Sedacky mal sklopene a neisli narovnat tak som sedel na nich. Pusta mi justina biebera, si myslel, ze ho mam rad, bo sme vcera zartovali o hudbe. Ako si tak ideme, pri krajnici vidim stat 3auta. Kuknem lepsi a tam medveded s medviedatom. Ucitel toci auto a sledujeme medvedov. Vzdialenost cca 50m. Uplne v pohode sa tam prechadzali. Pri info centre 5lake sa odpajame. On ma zaplateneho guida (5000j) , ktory ho zobere do chranenej oblasti. Mne staci aj free cast. Free cast je nadzemny drevenny chodnik obohnany elektrickymi drotmi. To v pripade ak by chcel na ludi zautocit medved ale pochybujem, ze sa prave v tejto oblasti daky pohybuje, bo ludi su tu haldy. ... read more

Asia » Japan » Hokkaido July 25th 2018

Ranajky kupene este vcera v 711. Sendvic a trojuholnik ryze plneny tuniakom zabaleny do zeleneho papiera, ktory sa je tiez. Na ryze navod ako sa ma balenie spravne otvorit, navod bol taktiez na sendivici. Prvy navod este chapem, bo otvaranie pre novacika je tazke ale druhy fakt nechapem. Tam sa len roztrhne obal a hotovo. Kdezto pri ryzi, treba najskor otvorit sacok vertikalne a nasledne pravu stranu a nakonec lavu. V lobby este rozlucka s belgickym parom. Ti idu na jednodnovy prechod blizkeho pohoria (zaciatok na rausu dake). Spat budu vonku v stane. Ako dost odvazny ,na to kolko je tu v tejto oblasti medvedov. Po jedle presun na mini bus stanicu. Bus do shiretoko pass mi ide 9.20. Na stanici sa este opat stretavam s bel.parom, im to ide 9.10 (smer 5like). Inak toto je ... read more

Asia » Japan » Hokkaido July 24th 2018

Nieco okolo 5.00 zacal mat bus zastavky. Ludia postupne vystupovali. Ja vyskakujem spolu s dalsimi troma (vratane cudzinca) pred velkym infocentrom. Vonku zima a hmla. Na mikinu nasadzujem aj bundu. Neskor v hoteli davam aj teplejsie nohavice. Na velkom parkovisku pred info centrom parkuje dost obytnych a normalnych aut. Som prekvapeny, bo fakt dost ludi spi len tak v aute na parkovisku (nepocitam obytne auta). Zastavka v 711 na ranajky. Tie zjedene vonku a pomalicky smer ubytko. Tam prichadzam nieco po 7.00. Recepcia je v hoteli oproti. Samozrejme takto skoro ma neubytuju, nechavam tu moj batoh a pesibusom smerujem k blizkemu (od ubytka asi 1.5hod) vodopadu furepe. V mestecku fakt nikoho. Mestecko len par domcekov, maly pristav a neake tie ubytka. Po hlavnej popri moru si vykracujem v hmle dalej. Prakticky az k info centru pri ... read more

Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo July 23rd 2018

Dnes v plane trochu oddychovy den. Ziadne daleke vozenie sa. Na ruri je vidiet, ze uz ma toho plne zuby a bude rada, ze sa ma na par dni zbavi. Ranajky si robime samoobsluzne z nachystanych surovin. Sendvic a k tomu broskynu. Dnes som si ju neosupal. Vcera som musel, bo tato japonska rodina si vsetko supe, jablka, broskyne, dokonca aj rajcinu. Po prichode mami sa vyberame vsetci traja na blizky kopec moiwa. Najskor soferuje ruri avsak pred stupanim do kopca sa meni s mamou. Autom (plati sa parkovne) prichadzame prakticky az pod vrchol kde je mala lanovka. Tu vyuziva iba mama, mi ideme peso, cca 20min do mierneho kopca. Naokolo oznamy, pozor medved. Vcera sa tu vraj daky potuloval. Pesi sa da ist hore po dvoch cestickach, pekny chodnik alebo prudke stupanie po prirodnych schodoch. ... read more

Asia » Japan » Hokkaido » Sapporo July 22nd 2018

Rano nasadzujem teraflu. Mal som problem pustit vrelu vodu z kanvice, zmackinal som kazde tlacitko a nist, nakonec som to vzdal a zavolal staff. Vonku nahovno pocasi, vsade hmla. Tym padom lanovka na blizky kopec pada a ide sa na plan B. Smer daka farma, kde piknik s croasantom a cerstvym mliekom. Mlieko nemali tak kupujeme cerstvy jogurt. Pri pokladni nemka, tak danke schon, bitte schon. Ak by bolo slnecno tak fajn ranajky ale i tak pohoda. V spolocnosti ruri som velmi rad. V okoli farmy sa dalo odfotit na traktore a na valci sena. K nemu boli zo zadu primontovane schody pre malych japoncov. Tak zas kvanta fotiek. Z hokkaida budem mat za cely moj trip najviac fotiek seba sama. Najedeny smer whisky muzeum nikka v mestecku yochii. Opat parkujeme na platenom parkovisku. Pritom som ... read more

Asia » Japan » Hokkaido » Niseko July 21st 2018

Ranajky davame v 711 bo v tejto dedine neni nic otvorene, ono tu prakticky neni vobec nic az na jednu restiku a 711. Moj sofer ma berie cez hory k jazeru toya. Cesta je genialna, stupanie, zatacky, vyhlady, tuneli a aj hmla. Vodic moc skusenosti s takouto tratou nema, co sa prejavuje na jej spotenych rukach. Este, ze mame automat. Za volant ma nechce pustit, bo auto je jej mami. Ona svoje predala bo kazdy chechtak sa hodil ked sla studovat ang do kanady. Po opusteny genialnych hor sa vynarame v udolicku kde je kopa policok, zvacsa tu pestuju ceresne. Na jednom odpocivadle kupujem jednu malu misku. Odpocivadlo je velka hala a dnu obchod s ovozelom, dost velky a aj kopa ludi. Ruky si oznacujeme razitkom. To je tu velmi popularne, len s tym rozdielom, ze ... read more

Asia » Japan » Hokkaido » Noboribetsu July 20th 2018

Ranajky opat velmi bohate. Ruri mama furt nukala jedlo. Vcera som spravil mensie faupax. Do kupelky som isol len v trenkach, tam ruri aj s mamou (kupelka pri kuchyni), tak trapna chvilka. V japonsku sa takto po byte nebeha. Inak vcera som aj rozmyslal ako sa s ruri zvitam na letisku. Ci len hi, podanie ruky, uklon abo objatie. Nastasti to vyriesila za mna a bolo objatie. Napraskany nasadame do auta a zacina nasa okruzna jazda po hokkaide. Dnesny ciel mestecko noboribetsu. Zastavka v dost velkom obchode s drogeriou kde ruri predtym pracovala. Kupa repelentu a zvitanie sa s exkoleginami. Nesmelo chybat klananie pri pozdrave a pri odchode. Nabiehame na dialnicu, pri vstupe fasujeme dialnicny listok, podla ktoreho sa vypocita celkove mytne pri opusteny dialnice. Samozrejme tu funguje aj elektornicke myto ale ruri auto ho nema, ... read more

Tot: 0.112s; Tpl: 0.006s; cc: 11; qc: 68; dbt: 0.0536s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb