ben in japan!!


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Chiba » Funabashi
December 22nd 2009
Published: December 22nd 2009
Edit Blog Post

Vandaag aangekomen!!!!!!!!
leek wel of ik uit een ruimtship stapte hier toen mn vingerafdrukken werden afgenomen
en ik briefje in mn hand kreeg met 'to alien entering japan'
hallo planeet wendy zoekt contact met japan ik kom in vrede
Hebben al zo veel mensen me geholpen hier!! de hele wijk hield zich er mee bezig.
ik had natuurlijk geen flauw idee waar ik naartoe moest. maar met door buurt gedoneerde kaart en persoonlijke gids die af en toe iets in het japans brabbelde is het goed gekomen.
nu zit ik dus in het guesthouse, is toch iets minder huiselijk dan ik dacht. zacht uitgedrukteen kraakpand is er niks bij.......koud!!!!!! en vies!!!!!!!!! haha
tis wel warmer hier dan in NL, kan zonder jas naar buiten dat scheelt...
dachtdat vandaag het rijsttijdperk inging maar heb toch paella gegeten
aardige eigenaar trouwens! moet nog ff wennen aan de rest van t huis...t is
toch wat meer ieder op zich hier dan ik gewend ben., aan de parkweg kan geen enkele weg tippen natuurlijk. denk dat ik tochover tijdje wil verhuizen naar mn stageplek ofzo....dit ligt zo buiten alles.

nou heb ik toch niet zo als beloofd mensen persoonlijk gemaild maar ik heb hier nog meer te doen dus
doe ik maar even zo! mn adres voor komende 1.5 maand is
#102 East House 5-18-6 Kaijin funabashi-shi chiba-ken 273-0021Japan.



Advertisement



Tot: 0.067s; Tpl: 0.008s; cc: 8; qc: 50; dbt: 0.0411s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb