snelle update


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Sumatra » Banda Aceh
February 19th 2010
Published: February 19th 2010
Edit Blog Post

team Eliseteam Eliseteam Elise

Mijn team wat in de problemen kwam omdat ze te hard werken.
Ff een snel bericht over het hoofdstuk onderzoeksperikelen. Na vele uren discussie heb ik mijn begeleidster hier eindelijk ervan kunnen overtuigen dat het op dit moment nutteloos is om nog een nieuw onderzoek op te zetten alleen omdat de research assistenten te snel gewerkt hebben.
Het argument als het echt alleen om het geld te doen is betaal ik zelf wel die andere helft van het loon, heeft denk ik de doorslag gegeven.
Met andere woorden na een paar nachten slecht slapen piekerend over een oplossing heb ik vanochtend de invoices getekend voor mijn research assistants en lijkt ineens er geen problemen meer te zijn.
Nog maar een met andere woorden ben ik vanaf vandaag in bezit van alle data (90 kinderen) die ik wou. De komende week hou ik me bezig met het afronden van mijn onderzoek hier. Ik geef nog een presentatie hier voor Unicef over mijn onderzoek en ik stap op donderdag 4 maart in een vliegtuig richting huis.
Ik heb ontzettend veel zin om weer naar huis te komen, want in de afgelopen lastige week is heeft het eenzame (klein beetje heimwee) gevoel me toch te pakken gekregen.

Dikke dikke zoenen
Elise


Advertisement



19th February 2010

ben trots op je!
Lieve Elisje! Wat ben ik trots op je en blij dat je toch beslissingen hebt genomen die echt relevant zijn met je onderzoek. Ik wens je nog heel veel sterkte de laatste 2 weekjes. Je moet maar denken: Je bent sneller thuis dan weggeweest! Een hele dikke kus, Lau
19th February 2010

Och erum kind!
Och erum kind, kom maar gauw weer naar huis toe, wij hebben jou ook gemist.... Dan gaan we hier lekker als vanouds een potje zonnetijgerbowlen!!! Dikke kus en tot snel! xx joan
19th February 2010

Ahh goed van je Elise! En nog beter is dat je alweer bijna terugbent! Dikke kus
19th February 2010

Yeaaaaah, elise komt naar huis!! :D :D ehmm, ik bedoel, wat jammer dat je indonesie-tijd zo vlug is gegaan! (maar de data is binnen..check!!) kus!

Tot: 0.082s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 56; dbt: 0.0515s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb