Gili Trawangan


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Lombok » Gilli Trawangan
April 10th 2011
Published: April 10th 2011
Edit Blog Post

Dit is echt een van de schoonste eilanden die ik ken. Super schoon, appel blauw zee groen water vol met vis, schildpadden, roggen etc. Hier heb ik mijn open water duik diploma gehaald in 3 dagen. Twas wel veel studeren, maar het duiken was zo ongelovelijk mooi, dat ik dit er wel voor over had.
Ik heb de foto's alvast online gezet. Het verhaal vertel ik wel inpersoon.


Additional photos below
Photos: 23, Displayed: 22


Advertisement



10th April 2011
bootje :-) Heerlijk toch

Hé Wijnand dat is genieten, daar kun je wel een aantal weken vertoeven. Ik hoorde van Coby dat alles goed gaat. Inmiddels is het hier ook heerlijk weer dit weekend. Geniet er maar lekker van. Veel lliefs uit Assen
13th May 2011

Super paradijselijk ziet het eruit .... en waar ben je nu ? deze blog is wel al een maand oud hé , vooruit Balo , laat ons eens weten wat je daar allemaal uitspookt :) dikke kus van Marleen, surviving developer at VF

Tot: 0.115s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0747s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb