Marijke and Luc

June 9th 2008
Published: June 15th 2008

Hello,

After one week adapting to balinees way of living, we can say we like it very much. Have a simple breakfast, walk on the beach for a while, sit down to enjoy a drink and a meal, rest a bit, watch the result of the euro 2008, another walk on the beach, and then go out for dinner. Having a break in Pelangi Bali hotel before we decide to head to Belgium somewhere next week.

Hallo,

Na een week aanpassen aan de balinese manier van leven, kunnen we dit ritme sterk aanraden. Een eenvoudig ontbijt, een wandeling op het strand, een hapje en een drankje 's middags, wat rusten terwijl we de resultaten van euro 2008 bekijken, nog een wandeling op het strand, en dan uit voor dinner. We nemen het rustig in hotel Pelangi Bali voor we richting belgenland trekken, ergens volgende week.

15th June 2008

Geniet er nog maar met volle teugen van !!!

Tot: 0.045s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 24; dbt: 0.0268s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb