Klo 18.54

Asia » Indonesia » Bali » Kuta
May 15th 2008
Published: May 15th 2008

Ja niinpa sita on palattu takaisin Balille. Paluumatka Gili Trawanganilta sujui vahan leppoisammin kuin menomatka, silla valittiin kulkuneuvoksi speed boat, ja kokonaismatkustusajaksi tuli vai noin kaksi tuntia hotellista hotelliin. Meri oli melkein koko matkan peilityyni, joten kuski paasi posottelemaan yli 30 solmua, eli taysia.
Palasimme takaisin tuttuun ja turvalliseen Hotel New Arenaan, ja Juho asettui asumaan viereiseen hotelliin. Eilen oli sitten taas aika juhlistaa jalleennakemista ja mukaan liittyi Riki ja Ronaldo, eli The Beach Boys. Ilta johti taas yllattaen Bounty-nimiseen yokerhoon ja taas tuli vedettya karaoket.

Tanaan oli erittain heikko surffipaiva, johtuen meresta, ei meikalaisen surffikunnosta. Aallot oli jumalattoman kokoisia ja virtaukset olivat vaarallisen kovat. Uima-aluetta merkkaavat liput oli vedetty ristiin rannalle hengenvaaran takia. Puolilta paivin paukahti paikalle vesijetti, joka haki meresta paikallisen tajuttoman naisen, jolla oli ilmeisesti katkennut lauta. Nainen oli horpannyt ilmeisesti keuhkot tayteen vetta ja mennyt tajuttomaksi. Oli mielta raastavaa katsoa vieresta kun "koulutetut hengenpelastajat" eivat osanneet tehda mitaan muuta kuin odotella paikalle ambulanssia.
Toivottavasti ei kaynyt pahemmin. Meikalainen kavi muutaman kerran kokeilemassa surffia, mutta tyydyin body boardingiin muutamien pesukoneiden jalkeen.

Eipa sen suurempia olekaan sitten tapahtunut. Kuvien siirtaminen tuntuu edelleen olevan aarettoman vaikeaa taalla Indonesiassa, joten antaapa taasen olla.
Se on sitten taas ensikertaan moo...

15th May 2008

Gilin kilipukki
Kohta painitaan.
16th May 2008

mo
Jes!!! KOHTA PÄÄSETTE TÖIHIN!!! Tänään on suomi-venäjä semifinaali ja teidän lomakin on ihan semifinaalissa...

Tot: 0.125s; Tpl: 0.009s; cc: 12; qc: 56; dbt: 0.0822s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb